31 octombrie 2009

Ziua 48 - 31.10 (-240)

O sa fiu foarte scurt, ceea ce inseamna ca nu foarte glumet. Rezumativ, ziua de azi mi s-a parut foarte oo-key, chiar daca nu am tinut deloc cont ca a fost Halloween. Toata dimineata am lucrat cu spor la economie, asa ca sunt destul de multumit de mine. La pranz am mancat mamaliguta cu branza, stiu ca suna urat, dar mie imi place la nebunie. Dupa-masa, fotbal cu colegii ca sa scapam de caloriile din a 12`a. Seara, cafea ca sa pun la loc alte calorii mai noi si sa ma trezesc. Am fost pentru prima oara la Moshu (Spirits of peanuts), un local recent deschis pe Centrul Vechi (asta ca sa nu lase Baba singura iarna asta, pe frig) Pentru necunoscatori, "Baba" este tot un bar. :D Recomand cu caldura Moshu, mai ales pentru ca mananci alune cate vrei (pe mocca deocamdata) la lumina lumanarii si poti sa arunci fara jena cojile pe jos, asta fiind si farmecul localului. Tot aici poti sa bei "Vis de iapa in calduri" (Sweet Dreams) sau "Gadilat in fan" (Safe Sex) sau "Aere de gasca-n haita" sau "Purcelusul schiop" sau "Joiana intarcata" sau "Vitel in poarta". Denumirile astea de cocktailuri, dar si atmosfera de la Moshu ma duc cu gandul la Vama Veche. Alte surprize: Carlsberg la draught (5 RON), Absinth (15 RON) si cafelute foarte ieftine (4-5 RON); meniul arata foarte original, iar muzica este super! Nu fac deloc reclama, dar mie imi place mult, probabil pentru ca in general agreez tot ce e nou si frumos. La final am fost la Platonic Band & Nicu Patoi, adica la un concert de jazz foarte fain, tinut la Casa Sindicatelor. Rock me on, baby! \m/

Este ora 2 si trebuie sa ma bag la somn. "Domani est duminica.". Cum ma trezesc, voi da un edit peste acest articol ca mi se pare ca suna groaznic! Somn usor!

6 comentarii:

  1. Am citit toate posturile de pe acest blog. M-am distrat foarte tare si mi s-a facut un dor de liceu, de fapt mi-ai facut dor!

    Te urasc!

    p.s ma abtin sa nu comentez pentru ca nu e frumos sa ma bag eu p'aici, dar sa stii ca ai castigat un vizitator.

    RăspundețiȘtergere
  2. edit: ma abtin sa comentez, fara nu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Aoleu, stiu ce inseamna sa iti vezi caietul (chiar de bio!) abia in ziua lucrarii :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Oh what the f---, am dat comentariu la articolul gresit :D Dezavantajele browserelor cu taburi :P
    La asta vroiam sa spun ca: Doamne, ce club! 38 de zile ma despart de un cocktail din ala neaos.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ne vedem acolo la o "Gainusa motata" :))

    RăspundețiȘtergere