06 octombrie 2009

Ziua 23 - 06.10 (-265)

6 octombrie. Zi frumoasa, calda, cu soare; daca vedeam pescarusi pe cer jur ca imi venea sa plang. Dar nici nu am avut timp sa ma uit in sus. Dorul de mare racneste cat mai puternic inauntrul meu, dar ma consolez cu integrale la matematica si postulate la fizica, caci pana de 1 mai mai sunt muulti ani lumina. Alta semnificatie a zilei de azi este sarbatorirea a 10 luni frumoase cu iubita mea, iubita care iar scrie pe blogul ei personal lucruri care ma depasesc, si pe stanga si pe dreapta( ca la tramvai). Nici macar nu imi explica daca e de bine sau de rau. Acum am aflat ca legat de legea educatiei, s-a modificat modificarea schimbarii deja modificate si inlocuita de o alta modificare a schimbarii modificate. Mai precis, boc ( scris intentionat cu "b" mic) s-a trezit azi sa schimbe datele probelor de care am mai pomenit in primul articol de pe blog, alea care ba sunt eliminatorii, ba neeliminatorii, ba importante, ba neimportante, ba oribile, ba foarte naspa. Adica, romana oral, in loc de 11-13 ianuarie, o sa fie 15-17 februarie, competentele digitale in loc de 18-29 ianuarie, 19-29 aprilie, iar engleza in loc de 19-22 aprilie, 31 mai- 4 iunie. Imi vine sa emigrez! Azi dadui lucrare la fizica, usoara, dar gresii ultima problema, iar la prega la romana fuse cam "boring" :)) [Aaa, mi-am amintit ca oltenii sunt cei mai prosti oameni de pe lume, asta o sa povestesc alta data!!]. Azi nu am luat niciun trandafir, nimic, iar felicitarea am uitat sa i-o inmanez. Sunt insa bucuros ca in seara asta am mancat dupa mult timp mamaliguta cu branza la cuptor. Am plans cand am taiat ceapa! Ma duc sa ma spal pe dinti!

In final, un lucru care m-a impresionat foarte mult:


Asta da dovada de ambitie, ingeniozitate, curaj, originalitate si nebunie si tot ce vreti voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu