22 octombrie 2009

Ziua 39 - 22.10 (-249)


Am dat de dimineata intunericul de sub plapuma pe violetul unui superb rasarit de toamna. Iar ce am vazut la ora 7 de cealalta parte a geamului a fost chiar nebunesc. Dar la fel de sado-maso mi s-a parut faptul ca trebuie sa-mi urnesc in repeziciune poponeata spre orele de info ca sa nu iau absente. Mai mult decat atat, dupa ce am refuzat natura si contemplarea ei, am pierdut juma de zi pe drumuri si la scoala, fara sa fac nimic si ajungand acasa am dat de dracu cand am citit ca s-a inventat primul soft care iti spune cat mai ai de trait sau ca un copil american s-a dus la scoala in somn. Tare ciudat!

Acum voi fi subiectiv si voi vorbi (relativ) doar despre ce conteaza pe lumea asta, adica eu. Dupa cum va spuneam ieri, azi m-am cantarit. Am obtinut 57 de kile si 1 75 centrimetri. Mai prost decat credeam, dar si asa e bine. Cred ca am depasit categoria "fulg de nea" si m-am inscris in "bob de mazare". Cum spuneam, astazi, dupa pranz am avut spor la economisit si matematicit si chiar am invatat pentru lucrarea de maine de la analiza. Tot maine, dar seara, poker night #2 dupa 2 ore de prega la mate. Can't wait!

Week-end bengos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu