30 octombrie 2009

Ziua 47 - 30.10 (-241)

Nu puteam sa nu scriu azi, mai ales pentru ca am de gand sa va urez pentru maine un Halloween de vis, ca-n povesti! Sa va dea sfantu` dovleac sanatate! Cu ocazia asta am sa fac si reviw-ul zilei:
Azi am scapat de scoala ( 2 ore de mate si una de fizica), dar si de pregatirea de la mate. Am fost doar la prega la fizica, iar seara la poker night #3, unde din 2 jocuri am fost de 2 ori runner-up (invinsul din finala). Cu toate astea, 30 octombrie chiar a fost o zi super-reusita, mai ales pentru multe alte lucruri pe care nu o sa le zic aici..! :D In plus, blogul meu a implinit o luna!

Uite aici si dovada ca in fiecare vineri seara ne strangem la poker! Multumiri ziarului Adevarul de Seara pentru poza!

S-au publicat modelele de subiecte pentru BAC 2010. Interesant!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu