11 octombrie 2009

Zilele 26, 27 si 28, adica 09,10,11.10

Week-end-ul care tocmai se duce usor, usor, dar brusc a fost destul de interactiv!

Ziua de vineri a insemnat 4 ore de mate si 3 de fizica, care au decurs exceptional :)) Deja, ma simt un om mai destept, mai implinit, mai de viitor! :)) Sambata am invatat. de la mate pana la economie, de la romana pana la fizica. Seara am dedicat-o unui Irish Cofee si meciului. Chiar daca Romania a luat cinci de la Serbia (data viitoare o sa ne bata si Marea Neagra) , nu mi-a parut rau, intrucat si dupa cum v-am spus, eram un om implinit. Duminica, o escapada la Bucuresti, unde am primit o amenda frumusica ilustrata mai jos si in valoare de 50 ron. Am trecut si pe la targul facultatilor din strainatate de la Hotel Hilton, insa nu era de mine. Daca vrei totusi sa plecati, va dau eu un sfat: faceti-o ca sa nu deveniti un cacat in aceasta tara. La final, o plimbare scurta pe Calea Victoriei si cateva variante de fizica pe drumul de intoarcere la Targoviste. Nu am luat-o razna, o fac din placere! Nu am fost nici la Vama @ Brasov, nici la NDP sau Ferry Corsten @ Bucuresti, dar pe scurt, chiar mi-a placut week-endul asta si sunt gata sa o iau de la capat cu o noua zi de luni.



Iata si ce ai putea face cu un bilet de autobuz :D


Si asa cum le zice Neti Sandu: Toate buuneee, cu biinee!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu