04 octombrie 2009

Zilele 20 si 21, adica 3,4.10

Sunt obosit, un fel de mos plictisit ca ma dor toate. Capul, burta, picioarele si mai ales fundul! Pe alocuri si in cot de cateva aspecte ale scolii, dar ma rezum doar la o febra musculara monotona. E duminica, pranz, vreme exact cum nu imi place mie. Ma aflu fix la jumatatea week-endului. Am calculat asa pentru ca maine este greva, deci zi libera. Nu stiu daca sa ma bucur sau nu, important este sa profit la maxim de aceste 3 zile libere. Am de ales sa ma trezesc devreme, sa ma apuc constiicnios de treaba sau sa ma trezesc tarziu, gen 11-12, dar macar fericit ca am dormit ca un bou. Acum lucrez la eseul de 4 pagini de la romana si demonstrez (cum pot si stiu) apartenenta poeziei "Poema in oglinda" de G Bacovia la curentul simbolism. Pe langa asta, am mai lucrat la fizica pentru BAC si la matematica pentru clasa. Mai am de invatat la fizica pentru lucrare, ceea ce o sa fac maine. Trebuie sa ma apuc cat de curand de economie, dar nu am apucat sa strang toate materialele necesare.

Cica Boc vrea sa dam o simulare peste 1-2 luni cu competentele digitale, ca sa fim pregatiti pentru proba din ianuarie, cea care va conta. Cat despre schimbarea manualelor, sper ca a glumit. Nu mi-am dat inca seama cu ce gandeste acest gandacel prim-ministru.

Ne auzim mai pe seara cu un later edit, sau cel mai tarziu maine. O sa ma gandesc si eu daca sa protestez pentru un motiv. De banner sau pancarta nu am bani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu