02 octombrie 2009

Ziua 19 - 02.10 (-269)

Scriu in fuga acest post. Astazi nu a fost lejer, asa cum am preconizat si am scris la propriu foarte mult. Am consumat multe mine de 0.7 si nimeni nu mi le-a platit. Am scris si la biologie si la filosofie (lectia ca am "q-lit" data trecuta), si la chimie (ca am dat lucrare :)) ), si la matematica, si la romana si iar la matematica, la pregatire. "Maxima" zilei este: "Trebuia sa va dau o lucrare, sa ma tineti minte...(pauza de tampita cugetare 5 secunde) CEEA CE O SA FAC ACUM!"(o nebuna, a 4-a ora de azi). Maine, sedinta cu parintii! :D Imi plac astea cand stau linistit pentru ca nu am facut nimic rau! :)) Fara emotii, gen! Luni e greva, acum am plecat la un majorat. Party on after a fuckin` study week.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu