20 octombrie 2009

Ziua 37 - 20.10 (-251)

Astazi am scurtat urgent programul de scoala la numai 2 ore. Motivul?! O indigestie serioasa la stomac! Stiu, este pleonasm, dar mi se mai intampla cateodata (de obicei tot la scoala) sa am si la cap. Imediat ce a inceput a doua ora de mate, glandele, neuronii, fluturii si tot ce mai am eu in stomac s-au trezit la viata si au inceput masacrul. Am gonit spre casa si am obtinut victoria pe ultima suta de metri, chiar in buda, victime colaterale neexistand. Acum intrebarea este de unde mi se trage? ca de mancat nu am mancat nimic, iar daca ma apuca la romana, la istorie sau la alte ore cacacioase mai intelegeam. Sau minuscula mea burtica sa se fi speriat de una mai monstruoasa de prin preajma?! Va ramane un mister!

Mai mult decat atat, aceste pachete de servetele (pozate mai jos) procurate de la magazinul din scoala mi-au purtat noroc si mi-au inveselit ziua. Ma simteam deja in siguranta cu OTi. Cele 3 straturi ale lui OTi ma fac fericit! :))


Asadar, am scapat de info, fizica, engleza si istorie. Acum sper ca impreuna cu amicul meu, Furazolidon (partenerul meu vesnic de coalitie) sa nu avem probleme la prega la romana. Revin diseara cu amanunte!

later edit: La prega a fost bine. M-am jucat cu matza, care a dormit langa mine in timp ce eu scriam. Nu am mai avut probleme cu tranzitul intestinal, Aleluia! Si de astazi sper sa gandesc mai limpede, caci m-am tuns :d In prezent, ma uit la meci si astept sa adorm.

P.S. Am definitivat si tema blogului. Mi-ar mai trebui un header mai ingenios.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu