29 octombrie 2009

Ziua 46 - 29.10 (-242)

Ma tot oftic si imi bag meglenoromul incolo si incoace ca nu am si eu urechi clapauge sau un ochi mai mic decat altul sau o mecla de putza, de om prost. Asa cum m-a lasat natura si la cum arat nu pot sa ajung presedinte de tara, nici daca as candida singur! Si atunci? Am insa o mica sansa. Ceausescu, Iliescu, Constantiescu, Basescu. M-as incadra si eu la regula. Dar in cazul asta nu mai pot sa mi-o pun cu Megan Fox, ca saraca fata mi-a spus ca ea nu devine Popescu. O vor confunda paparazii cu Stela Popescu! Si apoi eu ajung Arsinel si alte belele. Dar daca ma chema Arsinel? Ce fain! Asta e nume de prezident, ma giur! "Arsinel. Pentru o Romanie de viitor!" 80 % din primul tur. Sa ma cheme Fox? Eeh, mai bine Scooby Doo, decat asa. Stau si ma intreb ce as putea sa fac eu, incepand de acum, ca sa devin primul om din tara? Sa scriu pe blog si apoi sa-mi recit posturile cu lacrimi la Divertis Show peste 30 de ani? Sa imi iau oi? Sa ma dau cu Vadim si sa devin al doilea membru PRM, dupa tribun? Ce ma fac?







Megan, la mine acasa!





Cred insa ca trebuie sa incep cu o schimbare de look! Asa ca iata-ma pe mine, participand la emisiunea "Frumusete pe muchie de cutit":







Noul "Emil Constantinescu", in clasa a 12`a.
gen eu, in premiera, cu cioc :D




Sunt tare bucuros ca amicul meu Mirrcea imi scrie in fiecare zi. Cred ca este foarte suparat ca nu i-am raspuns si de asta tot insista. Asa ca, am luat pixu in mana si l-am salutat cu drag. Sper sa se bucure cand o sa citeasca.



Daca esti fan Geoana si te-ai suparat pe mine, intra si pe http://nufigeoana.ro/ . Poate te superi mai rau :D

Ma duc sa ma uit la Oprescu, invitat la Nasul la`Be unu tv. Mai invat si eu din tainele politicii.

La scoala, nu am facut nimic special. Am jucat Age of Empires la info, Tabinet la franceza si cand am ajuns acasa am terminat tema la mate. la prega la mate. Ne auzim maine sau duminica seara. :D

4 comentarii:

  1. cam arati a "pestele" lui megan :)) si inca ceva: ala e cumva fotoliul pe care stau eu mereu? :-w

    RăspundețiȘtergere
  2. dai o semnatura pentru cadidatura mea si iti raspund?

    RăspundețiȘtergere
  3. si gen, cumva aveai o tendinta sa`i scrii lui mircea : "m-ai prindeti...? " :)) bine ca ti-ai dat seama la timp ca nu e nevoie de cratima >:)

    RăspundețiȘtergere
  4. daca ai chef de commenturi, am cont de hi5 si facebook :*

    RăspundețiȘtergere