18 octombrie 2009

Zilele 33, 34 si 35 adica 16,17,18.10

Am ajuns la concluzia ca sufar de stres purulent hiperacut. Sunt atat de agresat din punct de vedere educativ incat am ajuns sa visez noaptea ca NASA face eforturi sa trimita dobitoci pe Luna (in speta, pe mine) si alte vise aiurea-n tramvai. Sunt constrans in general de cat ar trebui sa invat, nu de cat o fac. Daca mi-as fi dat sil(inta)a in astea 3 zile sa termin tot ce am pentru saptamana urmatoare, as fi devenit primul martir cazut la datorie pe capitolele Fizica cuantica, Integrale nedefinite si Economia de schimb. Nu am vrut sa va las cu greutati asa ca am scris doar 20 de pagini pt prega la mate si am invatat tot atatea la economie. Aproape juma` din cat trebuia :))
De asta l-am pus pe gigi becali pe desktop ca poate ma va inspira si ma va linisti deopotriva. Va fi mentorul meu si sper ca impreuna cu latifundiarul sa reusim amandoi:el la Parlamentu` European si eu sa intru la ASE :D
Viata extrascolara nu am neglijat-o. Vineri seara am fost la poker night#1, sambata nu am facut nimic si mai mult ca sigur ca puturosul avea altceva de facut decat sa invete si azi, dar spre nef-ul sa(u), a plouat.

In week-end am reflectat asupra unor spuse cum ca eu nu m-as descurca in Anglia sub nicio forma si asta numai din cauza vremii pisacioase. Tind sa dau dreptate acestei observatii. Nu sunt bun de nimic! O sa imi iau baterii sa le pun cand nu e soare ca eu nu ajung sa il bag in priza! fuck england weather!

Un comentariu:

  1. si eu ma gandeam sa-mi fac un astfel de jurnal cu clasa a doispea. sa-l citesc peste multi ani in timp ce-mi beau cafeaua la serviciu si sa rad de planurile si emotiile pe care le aveam legate de bac si de admitere.
    pi.es: mersi ca inca mai exist in blogroll :)

    RăspundețiȘtergere