14 octombrie 2009

Ziua 31 - 14.10 (-257)

Scriu la ora asta violeta pentru ca este mai muult decat frig si d-aia nu pot sa dorm! Plus ca sunt in incapabilitatea violeta de a ma decide la ce sa invat in urmatoarele ore. De povestit nu prea am ce. Am luat un 10 violet la sport, am dat lucrare la romana , am facut prima ora de franceza pe anu` asta violet, am "dormit" la mate (lucru observat si de dirigu violet, care m-a bagat in seama, iar eu nu aveam niciun chef sa ii raspund cel putin la fel de ironic pe cat maria-sa poate fi), iar la religie am plecat ca un ... violet cuvios ce sunt.

De ce vad viata in violet? intelegeti din poezia de la lucrarea la romana:
Amurg de toamna violet ...
Doi plopi, în fund, apar în siluete
-- Apostoli în odajdii violete --
Orasul e tot violet.

Amurg de toamna violet ...
Pe drum e-o lume lenesa, cocheta;
Multimea toata pare violeta,
Orasul tot e violet.

Amurg de toamna violet ...
Din turn, pe câmp, vad voievozi cu plete;
Strabunii trec în pâlcuri violete,
Orasul tot e violet.
Tu'i mama masii!

later edit: Am revenit si nu mai sunt asa de violet ca la pranz. Intre timp am fost la interex sa imi iau carbune de 0.7 pentru creion. Am stat pentru cacatul ala de mine o ora la coada. Apoi am mancat ciocolata ca sa ma linistesc. Am lucrat putin la fizica si dupa am simtit nevoia sa impusc rame si m-am jucat worms. Acum ma retrag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu