21 octombrie 2009

Ziua 38 - 21.10 (-250)

Sunt sick-tirit! Am luat 5 la romana, dar nu va ganditi ca sunt chiar asa doBitOC. Mai toti au luat nota 5 sau chiar mai putin. Asta e si scuza de rahat pe care o bag alor mei de 12 ani, desi nu mai tine din clasa a 2-a. Astazi m-am plictisit groaznic. Inainte sa o vad pe Esca am suferit in stil bacovian. Asa ca am fost sa imi cumpar ciocolata sa ma linistesc. Am participat la tombola INTEREX, lucru care m-a facut fericit. Nu stiu ce as putea castiga, dar avand in vedere profitul magazinului intr-un an, premiul cel mare nu poate fi mai valoros decat cumparaturile mele de azi ( 2lei 39- primola cu frisca; 1 leu 59- betisoare curatat urechi).
Maine, clasa 12 C are in program cantarit si masurat. Eu stiu ca sunt subtirel si ca am 58 kg cu o nara infundata si 1,73 inaltime. Dar cum socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ, o sa comunic maine dimensiunile mele oficiale. Maine trebuie sa fim mai veseli!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu