13 octombrie 2009

Ziua 30- 13.10 (-258)

yeah, still alive! afara sunt 0 grade. cu plus! :D maine dau lucrare la romana (sper sa-mi depasesc prestatia de la ultima, cand am luat 4). azi, marti, 13, singurul ghinion pe care l-am avut a fost aflarea vestii ca nu vine sfarsitul lumii in 2012. m-am intristat rau, rau de tot! in rest, nu am mai patit nimic!

astazi, cand m-am intors de la scoala, pe presul din fata usii am gasit, scris cu CAPS LOCK de-o schioapa, un biletel stralucitor. initial am crezut ca mi-a scris sexy braileanca!? dar nu aveam eu ghinionu asta, chiar pe 13 octombrie. apoi am crezut ca m-a injurat romeo fantastick. dar cand mi-am dat seama ca nu e nimic despre mama (nu avea sens ma-tii inundat!!) si ca doar ca a venit apa peste bunicuta de la 1, m-am linistit. Daca as fi o teava, as mai inunda-o de 3 ori pe zi, pana moare.

tot ma uit la poza asta si sper sa nu visez urat! :)) multi analfabeti contemporani cu mine.. iar sfarsitu' lumii nu mai vine.

M-A
DUC LA SOMN !!
POPESCU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu