19 martie 2010

Ziua 187 - 19.03 (-101)

Il mai stiti pe omu' negru? Uite, i`am pomenit numele chiar in articolul centenar. By the way, maine iar avem post centenar, nu cu +100, ci cu -100. Da, mai raman fix 100 de zile pana la prima proba de Bac, intram in linie dreapta, dar sa revenim la omu` negru. Adica neneaala cu ip dubios, care imi citeste blogul din 2 in 2 luni si atunci cand o face imi ofera vreo 100 de afisari si petrece pe blog ore bune. Ei bine, in sfarsit s-a predat. Asta pentru ca am scris despre el fara sa vreau. L-am atacat, i`am zis pe nume si l-am facut vedeta. Ei bine, el este colegu` din fata- Cosmin, care si`a dezvaluit identitatea chiar la articolul care face referire la el. Apropo, Cosmin, sa nu mai cauti pe google "ani de tzaca". E doar UN AN! Nu vreau sa scriu si la anul despre aceeasi clasa a XII`a. :))

Acesta este un articol foarte matinal. O sa ma apuc de putina fizica, iar apoi imi fac bagajele pentru Ramnicu Valcea. Plec la 2, ma intorc maine la pranz, apoi plec la Ploiesti si ma intorc poimaine dimineata. Ne auzim cand putem, da?

Week-end fain!

3 comentarii:

  1. am cautat pe google ca nu stiam cum sa ajung la bloggul tau... :P si aveam pofta de citit... ma rog deja propozitia nu mai are sens daca e vorba de mine si de citit :)) dar totusi...ideea e ca mergea o lectura usoara :))

    omu' negru ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multi ani sa ai, si sa-ti fie numarul ala 100 din dreapta paginii cu noroc la vara!

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc mult mishule :D o urare foarte frumoasa. multam!

    RăspundețiȘtergere