14 februarie 2010

Ziua 154 - 14.02 (-134)

Clasa mea este model! Aparitii la tv, in ziare si pe internet. Ultima vedeta este Cosmin in Adevarul de Seara. El este dovada vie ca nimanui nu ii mai arde de invatat.
Stiu ca am fost cam "lazy" in ultima vreme. Dar "unfortunately", nu o sa completez numaratoarea inversa de pe blog pentru ca "overall" saptamana asta a parut destul de "uncool".
Orarul meu arata foarte... prost, dar trebuie sa ma conformez. Miercuri am prima proba de bac si anume oralul la romana. Sunt programat la ora 12, SPER sa imi pice un text usor si abordabil, iar apoi, la ora 6 sa ma duc in stadiul de competent lingvistic experimentat la meciul de baschet, cel mai mare eveniment sportiv de pana acum din urbe. :)
Maine nu o sa merg la scoala. Nu pentru ca am petrecut de Valentin (din contra, anul asta am fost traditionalist si voi astepta Dragobetele), dar pentru 3 ore este mai mare deranjul, zau!
Ne mai auzim, "sure"!
X.O.X.O
:D

2 comentarii:

  1. mai cum iti las un pic de mana libera si nu citesc blogul ca sa revin odata in forta si sa am ce citi aflu ca ai scris si de mine? :)) app....acu vreo 2 luni scriai despre "omul negru" care s-a apucat sa iti citeasca toate postarile de la inceput....etc :D afla ca eu eram :)) si acum am revenit sa mai stiu si eu ce ai mai scris ca nu te-am mai citit de ceva timp :D

    all the best,
    "ultima vedeta"

    RăspundețiȘtergere
  2. tu erai mai rusulica? :)) nu ma mai speria! :))

    RăspundețiȘtergere