07 februarie 2010

Ziua 147 - 07.02 (-141)

Fugitiv, va anunt ca de maine incepe semestrul 2, unul mai scurt decat primul, dar infinit mai chinuitor. De joi e cod galben pentru ca am trecut de jumatatea anului de tzaca, iar de ziua mea se va activa si cel portocaliu, cand vor mai ramane doar 100 pana la prima proba scrisa de Bac.
Nu are rost sa va mai zic ca mi-am incarcat bateriile pentru ca pe marti sigur o sa ma plang. Sper doar sa nu am niciun proiect la chimie de facut pentru maine :D
Pe site-ul ASE s-a afisat calendarul admiterii 2010. Luni, 19 iulie Marketing si Comert, iar marti, 20 iulie Finante, Asigurari, Banci si Burse de Valori sunt ultimele zile de tzaca. Asa ca mai pot adauga inca 17 la numaratoarea inversa. Am tot sperat ca admiterea la Politehnica sa nu se suprapuna cu cea de la Ase, dar si in acest an, amandoua pica in acelasi timp. Asa ca, toate tunurile pe Ase! :))

In vacanta asta am lucrat mai mult la economie. Matematica nu prea, iar la romana si fizica, foarte slabut! Nu stiu cum a trecut timpul.

Ce imi reprosez in primul semestru din clasa a 12`a?

Teza la romana de nota 8. Daca era de 10, imi iesea media 9, in loc de 8.
O lucrare la fizica de nota 6. Am avut numai 10 in oral si 10 in teza. Daca luam cel putin 8 la acea lucrare, aveam media 10, in loc de 9.

Din cauza acestor doua "boacane", puteam sa am o fabuloasa medie generala de 9,93. Asa a fost 9,80.

Cateva distinctii:
Cel mai bun si de treaba profesor: Dirigu`, urmat indeaproape de profu` de info.
Zmeura de aur merge catre profa de romana. Hopefully, pot spune ca relatia dintre cele doua parti s-a imbunatatit considerabil in ultima luna.

Succesuri!
See ya!

6 comentarii:

  1. on-topic: sa-mi arati si mie unde scrie cand e admiterea la poli, ca n-am gasit pe net
    off-topic: poza din header este fatidica

    RăspundețiȘtergere
  2. ce atribut ai gasit si tu :|

    RăspundețiȘtergere
  3. sa-mi zici maine la scoala ce inseamna, mi s-a parut ca "da bine"

    RăspundețiȘtergere
  4. sunteti interzisi amandoi de comunisti! se emite radiatii!

    RăspundețiȘtergere
  5. imi dai voie sa te taxez pentru un pleonasm, nu? :D

    EXULTÁ, exúlt, vb. I. Intranz. A simți o mare bucurie, a fi foarte fericit. [Pr.: eg-zul-] – Din fr. exulter, lat. exsultare.

    dupa cum vezi, nu puteam sa "exultam de bucurie" :D
    dar nu`i nimic, in spatele fiecarui barbat de succes se afla o femeie b-) :*

    RăspundețiȘtergere
  6. am gresit internationat, sa vad daca imi mai citesti blogul :))

    RăspundețiȘtergere