23 februarie 2010

Ziua 163- 23.02 (-125)

Vai nene Doamne, cum se scurge timpul si suntem din ce in ce mai puturosi si mai lenesi. Azi, de exemplu, ne`am tras in poze. Nu am pozat pentru reviste si nici pentru vreo cauza nobila, ci asa, de tzaca, ca e clasa a 12`a si asa e obiceiul. Am sustinut sedinta foto astazi, ca mai tarziu paream ingrijorati si obositi. Nu ca am invata, dar poate om tine unii post, ceva crestineste. Si am iesit toti frumosi! Ne`am aranjat ca sa ne strambam in "poze trasnite si periculoase". Eu, de exemplu, am stat 35 de minute pe tutoriale youtubiene cu si despre noduri de cravata. Grosul peste subtire, nodu` mic, mai bagi grosu o data, si-nca o`data (mai flacai) printre 2 degete si iese nodu` mare. Totul este o arta. Nu mi-a mai iesit din prima, ca la competente, dar pana la urma m-am prins de smecherie. Am aflat la scoala ca unii au zabovit si o ora, asadar am zambit mai cu foc in poze. Si ca sa va demonstrez asta, iata si cateva poze neoficiale si semiprofesioniste. Cand vor aparea si cele de la nenicu` fotograf, o sa va anunt.


update: poza noua in header si inca o poza suurpriza:

2 comentarii:

  1. ma dezamagesti!eu stiu sa fac nod de la 16 ani mai baiete :))))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. parca a mai pus vasilica pe el, ceva istorie nu altceva:)) uite ma ce mic e... nu iti vine sa il iei de obrajori? =))

    RăspundețiȘtergere