01 martie 2010

Ziua 169 - 01.03 (-119)

Este 1 martie, adica de azi in 2 luni ar trebui sa ma intreb de ce se invarte White Horse-ul cu mine. (gen, sper ca o sa fiu la mare). A venit primavara, adica anotimpul meu preferat. Intotdeauna m-am simtit bine si in largul meu in perioada asta. Acum vine ziua mea, acum vine Pastele, acum vine 1 mai si stop!! Deja pragul -100 se apropie in mare viteza. Fizic, tocmai am scapat de o raceala cumplita, care mi-a ucis orice mica dorinta de a deschide vreun caiet Profesional, ce sa va spun? Servit liceu cu portia si sarit gardu prin spate ca sa ajung acasa si sa umplu patratele de caiet cu logaritmi si exponentiale. Oricum merge foarte greu treaba. In acest week-end am ln-vit (ca tot vorbeam de logaritmi) la greu, iar sambata, dupa cateva zile de stat in pat, am iesit in oras, unde m-am simtit foarte bine. Ideea e ca sunt ok si cu aceleasi degetele puturoase, o sa incerc sa scriu pe blog macar de 2-3 ori pe saptamana.

Peace

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu