15 martie 2010

Ziua 183 - 15.03 (-105)

Astazi am luat 10 la istorie si 10 la romana, o incununare a productivitatii muncii si o rodnicie vie a efortului depus ieri la aceste 2 materii. :))
Apoi, la pregatirea de la economie nu am mai dat lucrare pentru ca... din toata grupa doar eu ma pregatisem (cat de cat). M-am conformat si sper ca lunea viitoare sa iau peste 9 la testul din Piete. Asta dupa 7.80 si 8.20 in ultimele 2 lucrari, de fiecare data nota cea mai mare din grupa. Tot pentru economie si tot pentru lunea viitoare am de scris cam jumatate de caiet studentesc! :)
Astazi, in total, am lucrat cam 6 ore la economie, inclusiv pregatirea, iar seara m-am uitat la "Un socru de cosmar" pe ProTV. :D

Si pentru ca nu am fost asa simpatic in acest articol, va las sa va delectati cu o poza facuta sambata, chiar in Bucuresti.

Si asa cum zice Neti, la horoscop, "toate buneee, cu bineee!"

4 comentarii:

  1. zici ca esti baiatul cu pizza in poza :))
    da.. eu... yvy :">
    iarta-ma dar chiar e fun poza :">

    RăspundețiȘtergere
  2. stii sa parchezi scuterul cu spatele ? :))

    RăspundețiȘtergere
  3. dar pana la urma, tu nu stii sa dai cu spatele! >:P

    RăspundețiȘtergere