23 martie 2010

Ziua 191 - 23.03 (-97)

Targoviste- Pitesti- Ramnicu Valcea- Pitesti- Targoviste- Ploiesti- Targoviste a fost traseul unui week-end absolut perfect.

Vineri, la ora 2 am plecat spre Rm. Valcea. De cand m-am urcat in microbuz si pana am coborat a doua zi, in acelasi loc, m-am simtit extraordinar. Desi a durat fix o zi, excursia asta, sinonima cu primul team building Rotaract, a fost ceva de vis si asta cu siguranta datorita grupului si atomsferii create. Primul popas l-am facut pe A1; pe autostrada, da! Aveam un feeling super, imposibil sa-l descriu/numesc in vreun fel. Ca si cum in plina vara, fericit dupa ce iei admiterea printre primii, pe o vreme super faina, esti in mijlocul autostrazii, cu toti prietenii, avand o singura destinatie: MAREEA!. In momentul asta, cam asa arata "visul meu de vara". Si subliniez, FERICIT dupa o admitere reusita! :D
Dupa o bomboana Raffaello, covrigei, sudoku si dupa ce am cantat in microbuz pana ne-a orprit ARR-ul( Autoritatea Rutiera Romana), am ajuns la destinatie la ora 5 si ne`am cazat la un hotel fain de 3 stele. La 6 jumate, dupa ce ne-am imbracat elegant, ne-am baut cafeaua jos, la restaurantul hotelului. Intalnirea cu Clubul Rotaract din Rm. Valcea si cele 2 Cluburi Rotary din acelasi oras a avut loc in centru, la un restaurant foarte mare si foarte elegant. Am fost primiti foarte bine, am facut cunostinta, poze, am mancat si ciocnit pahare de vin si bineinteles, am discutat despre Rotaract si nu numai. Noi mai putin, ei mai mult. Ce sa le facem, daca erau mai mari decat noi, deci aveau o experienta mai bogata si mai mult de povestit. Oricum am lua-o, noi i`am placut pe ei si reciporc.
Clubul Rotaract Valcea este un club cu traditie in Romania, printre primele infiintate si marturisesc ca am avut multe de invatat din discutiile cu omologii nostri. Speram sa le calcam pe urme si sa ne apucam de treaba, sa derulam cateva proiecte pe anul asta. Mai intai ne cartam si o sa fim cu acte in regula pe data de 7 mai, cand ne vom reintalni cu prietenii din Valcea aici, in Targoviste.
Dupa masa festiva am plecat spre club, dar pana la urma ne-am oprit la un biliard. Dupa miezul noptii ne-am intors la restaurant, unde am petrecut pe muzica oldie, dar si comerciala pana pe la ora 4, cand m-am dat batut. Nici la Carnavalul de la Rio nu o sa mai dansez 4 ore in continuu. :|
Somnul a fost scurt, de 2 ore, apoi, dupa rasarit, am plecat la o plimbare prin oras. Am mancat la Mac, iar cafeaua am servit-o la restaurantul hotelului. Nu mai fusesem de 4 ani in Ramnicu Valcea, un oras frumos, dar nu prea. Este insa foarte curat. Dupa cateva poze de grup, Creasta, Par-lung, Bully-bully si celelalte personaje au purces la lungul drum spre casa. Ne-am oprit la Dedulesti, unde am mancat cei mai buni si cei mari mici din Romania, poate chiar si o nectarina, iar imediat dupa ora 3 am ajuns in oras.
Repet, a fost una dintre cele mai frumoase excursii ever si m`am ingrasat 2 kg de ras.
Trebuia sa ajung degraba la Ploiesti, acolo unde toata familia era la masa si astepta sarbatoritul, gen pe mine. Astfel, cu fix 100 de zile pana la BAC, dupa ce am traversat pe rand Oltul, Argesul, Dambovita si Ialomita, la ora 4 si jumatate am intrat triumfator in Ploiesti, in autobuzul 34 si am ajuns acasa. Duminica a fost ziua mea, iar fix la 12 noaptea ma aflam cu toti prietenii de acolo si totul a fost foarte frumos. Pentru ca in numai o ora am primit vreo 15 mesaje, telefonul meu s-a blocat si am reusit sa citesc urarile abia de dimineata. Multumesc pe aceasta cale, tuturor. :D Dupa ce m`am mai ingrasat inca 2 kg de la mancarea buna, facuta de mamaia, dupa ce am primit multe cadouri si dupa ce am multumit tuturor, am plecat spre casa, nu inainte de un shopping la Real. Mi-am cumparat un stick, caiete de mate, aftershave, bomboane pentru ziua mea si papuci de casa. Stiu, nicio legatura intre aceste cumparaturi.
In sfarsit, drumul dintre Targoviste si Ploiesti arata bine, in sensul ca ultimii 3 kilometri, de la intrarea in Ploiesti au fost asfaltati. Acum 2 saptamani era un crater de cativa metri, numai bun sa ascunzi un Logan in el. :| Nu a fost o gluma geniala, dar nu stiam cum sa fac legatura cu Dacia, ca sa va spun ca am vazut in fuga noul model Duste- prima masina (scuzati mamafoina) de teren facuta de Dacia. Mneeeah, nu`mi place! E urata!

Pe o zi superba de duminica, am iesit la o plimbare prin parc, iar seara am sarbatorit a 19`a primavara in oras, alaturi de cativa colegi si m-am simtit super bine, chiar daca nu am reusit sa mananc sandvis cu ceafa de pui, mancarea mea preferata.
Incepand de astazi am inceput sa economisesc fiecare banut pentru 1 mai. Am pus ceva pe card si imi doresc sa uit PIN-ul pana pe 29 aprilie. Daca ma vedeti cheltuind, sa ma trageti de maneca!

Pe drumul spre casa mi-am facut programul de weekenduri din "a doua jumatate a lunii aprilie si prima jumatate a lunii mai":
24 aprilie: majorat;
1 mai: mare;
7 mai: cartare Club Rotaract;
(probabil)15 mai: team building Rotaract la Constanta.

Pentru ca aveti mult de conspectat, ma opresc aici si revin mai pe seara cu zilele de ieri si astazi. Va las si cateva poze:

un "masii-tasii" curat

autostrada :)

hotel castel

rotaractii

masa festiva

plimbarea de dimineata

Ramnicu Valcea, km. 0

Clubul Rotaract Targoviste si Doru Paraschivescu

orice visator ar crede ca in spatele nostru e marea

Dacia Duster

Si acum sa schimbam saptamana si voia buna si sa vorbim despre scoala.
Ieri, "de fapt si de drept" am servit colegii cu bomboane Toffifee. La scoala am zabovit doar o ora si m-am grabit spre casa, ca sa invat pentru lucrarea la economie, la care am luat 8.60, din nou cea mai mare nota din grupa. Se pare ca progresez usor, usor, dar brusc cu 40 de sutimi/ lucrare.
Test 1: Producator, Consumator, Factori de productie 7.80
Test 2: Cerere, Oferta, Piata, Mecanism Concurential 8.20
Test 3: Piete 8.60
Tot pe ziua de ieri, am purtat pe afara tricou, la cat de cald a fost :D. Summer is calling.
In schimb, ziua de azi a fost foarte urata si la un moment dat chiar ma asteptam sa inceapa sa ninga. :)) Am avut 2 ore de mate si una de franceza. Am luat 10 in lucrarea la mate si inca un 10 la franceza, pe 2 propozitii citite. Stiu ca nu se pun note in catalog ca-i greva, dar ce era sa fac; sa refuz? Astazi am completat un oracol sau album de clasa a 12'a, cum vreti voi sa ii ziceti. Am fost primul care a spart gheata si totodata si singurul. Este vorba de albumul Biancai, un album care arata foarte interesant:

Aici trebuia sa fie poza Biancai, dar fiecare isi aranjeaza in modul lui ce ii apartine.
In aceasta seara minunata am fost la intalnirea saptamanala Rotaract si am lucrat la fizica. Astazi nu m`am simtit in largul meu, asta probabil si din cauza vremii minunate. Am gasit si motiv pentru seriozitatea cu care am tratat acest articol minunat. Va multumesc insa pentru rabdarea minunata cu care m-ati citit. Un "pa!" minunat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu