30 martie 2010

Ziua 198 - 30.03 (-90)

Maine e o zi incarcata si incurcata:
1. De la ora 8:30:
Echipa de fotbal a clasei a XII-a C va incerca sa spele rusinea din ultimii 4 ani de liceu si cauta prima victorie din tot atata timp. Echipa formata din Cosmin Rusu (portar), eu, Adi, Buga si Andu Stoica (jucatori de camp) intalneste pe X A in campionatul scolii. Mai jos atasez o poza cu echipa de acum 4 ani, inainte de un meci trist pentru noi, 25-4 cu IX E, de atunci. Maine poate facem din nou o poza, iar daca vom castiga aceasta sigur va tine prima pagina in L'Equipe. Pentru ca experimentatul nostru Emil este accidentat, pronosticul meu la 12C-10A este 2, dar asta nu inseamna ca vom ceda asa usor!
2. De la ora 10:00:
In calitate de membru al Clubului Rotaract, voi participa la actiunea "Daruieste un zambet", organizata de Clubul Rotary din Targoviste, in parteneriat cu supermarket Kaufland. Voi lua in primire un boboc de clasa a V-a si il voi ajuta sa cheltuiasca o suma de bani pe ceea ce isi doreste. Nu cred ca o sa imi fie greu. Va povestesc maine ce si cum si probabil ca o sa ma vedeti si la televizor.
3. De la ora 11:00:
Lucrare la mate din polinoame. Trebuia azi, dar daca il am coleg de banca pe Bogdan Popescu, merg pe principiul "don't worry!".
4. De la ora 13:00:
Pregatire.

Noapte buna!

Un comentariu:

  1. deci tin sa spun ca in cls XI eu si echipa am avut 2 victorii....acum nu conteaza ca am facut 2 echipe si pe hartie noi eram trecuti ca XI D :P iar atunci am si trecut de grupe, nu e vina noastra ca pe foaie scria altceva... :P "omu' negru"

    RăspundețiȘtergere