29 martie 2010

Ziua 197 - 29.03 (-91)

Uite ca, dupa mult timp, sunt si eu multumit si fericit la apus de soare. Ziua de azi mi s-a parut foarte lunga si foarte reusita. Am invatat la romana, la economie si mate. Si nu doar un citat, un grafic si o axioma, chiar mai consistent! In plus, am fost la prega la economie, am mancat la pranz bine, am alergat in parc, am facut curat in camera si toata ziua am tinut post. Si dupa o saptamana jalnica, ma simt in sfarsit bine, cu nasul desfundat si la temperaturi normale. Maine ma duc la scoala si este posibil sa dau lucrare la mate din polinoame, câh-câh!
Si acum o informatie de interes general, in premiera. Dupa vaca` de Paste, CNCCarabella va invata in 2 schimburi, adica unii dimineata, pe "rocoare" si altii dupa-amiaza. "Cei cu bacaloreatul", cel mai probabil vor invata dimineata.
Haap-ciu si somn usor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu