28 martie 2010

Ziua 196 - 28.03 (-92)

Saptamana asta am infruntat o raceala/gripa/viroza (care e mai `naspa` dintre ele) cumplita, un come-back al virusilor de care credeam ca am scapat acum 2 saptamani. A fost groaznic, cu 2 seri in care am nevoit sa abdic la ora 8 seara si sa dorm 12 ore/ noapte. Nu am fost la scoala decat luni si marti, in total 4 ore. Dar si asa, nu pot spune ca am profitat de timpul castigat. Pentru ca toata lumea stie, scoala e un timp pierdut, mai ales in clasa a XII-a. Totusi, am facut cateva progrese importante la fizica si economie si doar atat!! In perioada urmatoare trebuie sa ma axez mai mult pe romana si matematica, "to do well, everything well, to da bi da best" :))
Miercuri, joi si vineri am iesit doar de 3 ori din casa, pentru 2 pregatiri si pentru o scurta trecere pe la liceu, sa imi ridic diploma de ECDL.
Ieri a fost frumos si cald afara, asa ca am iesit in parc sa alerg si sa joc badminton, nu inainte sa "aranjez" si sa "combin" ceva pentru tema de pregatire de la mate, cu noaptea-n cap. Tot ieri, la pranz am fost la un spectacol dedicat Zilei francofone, iar apoi am vazut Sherlock Holmes, un film de nota 10!!! Serios, sa va uitati la el, daca nu deja ati facut-o. La 8 jumate, latura verde din mine a stins lumina in camera, de Ora Pamantului.
Astazi, pentru ca sunt Floriile (cu ocazia asta, "multi ani traiasca!" pentru colegii Vasy si Emil) am fost la biserica sa iau crengute de salcam. Noroc ca e urat afara si nu e vreme de plimbat, asa ca o sa ma apuc de studiat ceva. Maine cred ca o sa stau acasa, ca sa ma fac bine-bine.
O Saptamana Mare Frumoasa!

Un comentariu:

  1. ai uitat sa faci un review al evenimentelor petrecute acum fix un an :D :-" bisoooouuuus

    yours,
    liz ;;)

    RăspundețiȘtergere