14 martie 2010

Ziua 182 - 14.03 (-106)

To do:
  • invatat la economie pentru testul din PIETE- al 4-lea mare test din cele 7 de la pregatire;
  • scris la matematica tema de clasa la Polinoame: E2, E3, E4, E5, E6, E7, E8, E9, E10/212;
  • scris la matematica pentru prega la logaritmi si exponentiale; toate probeleme din ASE de la acest capitol si din Nastasescu, tot pana la problema 67;
  • invatat la istorie pentru maine;
  • scris la romana un eseu de 2-3 pagini despre viziunea lui Nicihita Stanescu intr-o opera de-a sa;
  • scris la romana un subiect 1 si un subiect 2 dintr-o varianta de Bac;
  • scris la fizica cat mai multe probleme din capitolul Termodinamica;
  • ar fi bine si din capitolul Electricitate;
  • si mai sunt multe alte lucruri minore :|
Dar acum am chef doar de o plimbare in parc! :)
in noii mei conversi :D
Ha! Ma laud!

Update:
Tasks done:
  • am invatat la istorie;
  • am inceput tema la mate pentru clasa;
  • am scris eseul la romana;
  • am incercat sa invat la economie si voi continua maine la pranz, inainte de prega;
  • am lucrat la fizica din capitolul Termodinamica;
  • m-am plimbat in parc :)
Apropo, astazi a fost "ziua pi".

6 comentarii:

  1. cat porti ? poate ma imprumuti si pe mine zilele astea, ca am nevoie :))

    RăspundețiȘtergere
  2. de ce ai nevoie? 42 port, cu unghiile taiate!

    RăspundețiȘtergere
  3. ahhh noooo :(( eu 44. unghiile de la picioare cresc :O:O?

    RăspundețiȘtergere
  4. cu 0.7-1 mm/saptamana. nu stiai? tu ai 18 ani si 5 luni, adica vreo 960 de saptamani. deci trebuie sa ai unghiile de la picior destul de mari.
    cand ajungi la un metru, dai o bere!

    RăspundețiȘtergere
  5. daca intru in cartea recordurilor, din banii de la ei iti iau nu o bere, o lada chiar :d

    RăspundețiȘtergere
  6. lasand unghiile de la picioare si apropo de pi... va sugerez sa vizionati filmul cu acelasi nume. mie mi-a placut tare :D succes [ tocmai am terminat tema la mate si ma duc sa sarbatoresc cu putin fum :"> ]
    va pup!
    yvutz

    RăspundețiȘtergere