12 martie 2010

Ziua 180 - 12.03 (-108)

Aceasta este o mancare gatita integral de mine. Cartofi prajiti cu cascaval ras si 2 cremvusti. Iaurtul insa e facut de firma Danone.

Am nuncit o ora si am mancat in 10 minute. Uitati-va bine la poza ca in curand o sa o sterg. Mi-e putin cam greata. Nu prea ma prind eu cum e cu uleiul si de ce e asa mult, asa ca pot spune ca a fost mai mult ciorbita de cartofi prajiti. :-&

Pumnii stransi maine pentru Vasy, Adi, Bogdan, Victoras si Petrisor.

Probabil ca ati vazut acest filmulet, dar nu-i panica daca vi-l amintiti.


Si daca are cineva un eseu de Nichita Stanescu (care e barbat, nu femeie), sa imi imprumute si mie pentru luni. Poate sa fie si din clasa, citit. :D

2 comentarii:

  1. si mie imi da tot 5. da' nu problema, ci dirigu! :)) f tare documentarul, nu-l stiam :D
    randul de la geam , banca a5-a spre mijloc
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte tare :)) urasc cinci-ul, nu l-am luat niciodata, in palmaresul exista o mare sincopa intre 4 si 6, dar toate respectele celor care il obtin, prin orice mijloace.

    Apropo,stii in ce locatie incepe documentarul? O sa iubesti locul ala. =))

    RăspundețiȘtergere