31 martie 2010

Ziua 199 - 31.03 (-89)

E "ziua 199" si maine schimbam prefixul, pentru ultima data. Da, ce pot spune? Dupa cum v-am zis ieri, azi am avut meci de fotbal si care credeti ca a fost rezultatul? Asa, dupa voi. Ei bine, aaam... pierdut si cred ca suntem singura clasa din istoria liceului care nu a castigat niciun meci in campionatul scolii in 4 ani mari si lati. Am pierdut pe mana noastra, in fata unui public numeros. Scorul a fost 8 la 3, iar eu am jucat destul de slabut. But life goes on!
In fuga mare, am ajuns la Kaufland, acolo unde Cluburile Rotary si Rotaract din Targoviste au organizat actiunea "Daruieste un zambet!". Astfel, din tot judetul au fost alesi 24 de boboci de clasa a V-a (de la Seminarul Teologic), fiecare avand la dispozitie 300 RON sa ii chetuiasca pe ce isi doreau ei mai mult si pe ce aveau nevoie. Veniti cu listute de acasa si in uniforme, ti-era mai mare dragul sa le faci pe plac. Fiecare Rotarian si Rotaractian, imbracat in "tricoul si sepcuta de serviciu" au luat in primire un copil ca sa-l indrume, sa il ajute si sa calculeze valoarea cumparaturilor. Eu l-am cunoscut pe nazdravanul Alex si impreuna am cumparat dulciuri, rechizite, imbracaminte si bineinteles, jucarii. Ne-am incadrat perfect in banuti iar la final, am plecat amandoi cu zambetul pe buze. E tare fain sa poti face fericit un copil. Si pentru ca am vrut sa imi duc treaba la bun sfarsit, am lipsit la lucrarea la mate, unde toata lumea a luat nota 10. Poate o primesc si eu, la tabla. Nota, da!
Dupa ce am mancat in oras o musaca (de post) extraordinara, am fost la pregatire si de acolo, iata-ma terminand si ultimul articol pe luna martie. In continuare, ma voi apuca de citit.

Alex si Andrei.

Update: Stirea cu actiunea "Daruieste un zambet!", la care am participat, este aici. In afara de reportajul de pe Columna TV, a mai fost unul si la stirile TTV; eu nu am aparut (slava Domnului!) nicaieri. Si ca sa va spun si un amanunt interesant, Reteaua de magazine Kaufland nu permite televizunilor sa filmeze in interiorul supermarketurilor sale. Insa astazi a fost o exceptie, a doua ca numar in Europa si prima in Romania. Este o politica interesanta a lor, iar difuzarea unei stiri sau macar a unei secunde cu imaginile surpinse astazi, dar sub alte contexte este nepermisa si ilegala si va fi sanctionata.
Am uitat sa va mai spun ca am luat (practic, ce-i drept, dar buna si aia) ultima vacanta din liceu. Adica maine si poimaine nu mai mergem la scoala, iar eu, saptamana asta, mai am un singur hop, prega la mate, vineri, de la ora 11.

3 comentarii: