11 martie 2010

Ziua 179 - 11.03 (-109)

Astazi am mancat o minunatie de foietaj frantuzesc cu dulceata de afine. Practic, asta-i motivul pentru care scriu astazi, caci rar mai savurezi bunataturi d-astea si trebuie sa-ti aduci aminte, ce si cand ai mancat. Hai sa va mai spun ca tot astazi am dat lucrare la mate cu 2 probleme. Pe prima am dibuit-o rapid, dar a doua a fost cam belea. Mi-am amintit ca in fata mea sta chiar marele Victoras si astfel, m-am intins putin cat sa adulmec inceputul, sa ma prind de smecherie. (Nu-i nimic, ma antrenez pentru BAC! :D) Am revenit apoi in banca, unde am reusit cu succes sa ajung la ecuatia de gradul 3 si sa aflu ca "m=5, cred". Corect! Probabil 9 sau 10. In rest, tot ce se intampla la scoala este irelevant.
De cateva zile lucrez cu pasiune la fizica- pentru ca am vrut sa uit cateva zile de tot ce inseamna economie si mate.
Sambata aceasta sunt la Bucuresti, la Riuf, iar sambata cealalta, la Ramnicu Valcea, la team-building cu Rotaract.
De astazi, mai sunt 50 de zile pana la 1 mai, iar de sambata viitoare vor mai ramane 100 pana la BAC.
A bientot!

Un comentariu: