03 februarie 2010

Zilele 142 si 143, adica 02 si 03.02 (-145)

In aceste doua zile mi-am cautat tema la fizica din Termodinamica si Electricitate. E uriasa si mi`am propus de cateva saptamani ca o voi incepe in vacanta. Oricum, nu exista nicio sansa sa o termin nici pana in vara, chiar daca as gasi`o acum. E gen autostrada Bucuresti-Constanta. Imposibil de terminat vreodata si lunga cat un elefant! Tin minte ca m-am inchinat doua zile cand am primit-o in decembrie. Eram in post, deci mi`a prins bine. Sunt 4 pagini pline cu numere de probleme si variante. Sper sa o gasesc numai ca sa va arat. :)) Dar nu reusesc sa dau de ea si nici nu`mi amintesc ce am facut cu foile alea. Trebuie sa le-o xeroxez si baietilor. Mi-e rau!!

P.S. Adi, sper sa nu te superi pe mine. :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu