31 ianuarie 2010

Zilele 137, 138, 139 si 140, adica 28, 29, 30 si 31.01 (-148)

Week-end-ul asta am fost la Predeal, cu clasa. Cu o oarecare siguranta, pot sa spun ca asta a fost ultima excursie pentru 12C, aia dăştepţi, ai profesorului Stoicescu. Ba, si fu chiar misto! Eu, unul, am "participat" la toate excrusiile din cei 4 ani de liceu. De la Vanatoru la Costinesti si de la Bran la Busteni si Sinaia, nu pot sa fac nicio comparatie. Fiecare a fost unica in felul ei, dar pot sa afirm ca ultimele trei, cele de pe Valea Prahovei au iesit cel mai bine. Despre cea de la Busteni, din decembrie acum 2 ani, nu are rost sa mai zic. A fost una speciala (mai ales) pentru mine. :D Iar despre Sinaia din noiembrie v-am povestit destule.
Dar Predealul a fost "de amploare". Si cu garantie! Desigur, folosesc un limbaj codat, inteles probabil doar de cei care au luat parte la aceasta nebunie. Imi pare rau pentru restul, dar trebuie sa am o siguranta (asta cand voi citi peste cativa ani ce scriu acum) ca nu voi uita niciun detaliu din excursie. A fost zapada, asadar "Partieee!" : saniuta+ schiuri+ placa. Tot pe partie m-am intalnit si cu Olix, de la Partydul Kiss FM, cu care am stat putin de vorba. Cazarea destul de ok, cu lebede in pat, mai surda cu 70 W si mai departe cu 2 km decat stiam noi ca se afla fata de partie. Acum e si cu 4 pahare mai putin. Si pentru ca Patraulea (pentru altii nea Caisa sau administratorul de acolo) m`a rugat sa ii fac reclama, o sa va spun ca pensiunea se numeste Zytto si ca are 3 margarete sau mingi de fotbal (explicatie: este vila fotbalistului Razvan Rat). Am stat doua nopti, iar in fiecare seara am avut invitati de marca, gen prieteni. Ma rog, pe unii ii stiam, cu altii ne`am imprietenit pe loc. In prima seara a fost Tequila Party, cu noi recorduri de shoturi. Yvy a fost si sarbatorita excursiei si ii spunem acum "La multi ani!". Cu mancarea si bautura ne`am gospodarit singuri. Salata de rosii si castraveti a fost foarte buna, putin cam sarata, as indrazni sa spun :D Iubita mea si Vasy au contribuit la succesul ei. Vinul fiert si ceaiul fierbinte au fost la mare cautare. Am avut gratare in ambele seri, iar sambata, la pranz, am bagat la matz la Cabana Schiorilor si va recomand locul ala pentru ca se mananca bine. Am dansat si am jucat, am ras cu zaru... pardon... am dat cu zaru`, am incins tablele, tintarul, remi-ul si cartile, am petrecut si ne`am simtit bine. "Maxim!" am spus! A fost oficial prima excursie in care "a murit caca" si apropo de asta, prima excursie in care nu am avut probleme cu digestia. Nea Tony, taximetristul, a fost baiat de treaba, "s-sa-s-sa traiasca!".
Si uite asa, am fost 16 din cei 15000 de turisti care au ales sa-si petreaca week-end-ul pe Valea Prahovei (sursa: Radio Romania Actualitati, ascultat la intoarcere, in microbuz)
Acum scriu aceste randuri cu o stare post-excursie, d-aia nasoala, stiti voi. Nu m-am mai simtit niciodata asa. Urasc singuratatea si linistea din jurul meu. Mai exista o explicatie: am asteptat excursia asta destul de mult timp, iar acum nu mai e nimic de asteptat. Poate doar Bacul, caci mai sunt 148 de zile pana la el.
Daca am scapat vreun detaliu din excursie, va rog sa imi spuneti. :D
In header, poza noua, cu noi la masa, in prima seara.

4 comentarii: