24 ianuarie 2010

Zilele 132 si 133, adica 23, 24.01 (-155)

In week-end-ul asta am dormit cat trebuie: 8 ore/ zi. Adica sambata nu am dormit deloc si duminica am dormit 16 ore. :)) Sunt implinit, am terminat ECDL-ul, in sfarsit, dupa lupte seculare. I'm happy now, dar si mai lefter, cu 4 milioane mai putin in portofel. Lefter Popescu! Vineri plec in excursie la Predeal, ultima escapada liceala. Cred ca o sa ma angajez pe partie, sa ii scutur pe oameni de zapada, sa nu plece careva cu omatul acasa si sa il lase pe partie. Pentru un ban cinstit!
Ieri mi-au iesit la pariuri 11 din 13 meciuri. Am fost sa imi iau banii sii.. surpriza! Ala de imi bagase biletul joi pusese alt cod si astfel, desi castigator, biletul a fost nevalidat. Vina mea era ca nu am verificat imediat dupa ce jucasem. Prost sa fii, noroc sa (nu) ai!
Sambata seara am fost in Club Glamour, unde "am participat" la Partydul Kiss Fm. A fost foarte frumos si am stat acolo pana pe la 3 acolo. Foarte multa lume cunoscuta (inclusiv boul de la pariuri, dar m-am abtinut) si foarte foarte cald! Pur si simplu sufocant!
Astazi trebuia sa ma duc la Bucuresti, dar din lipsa de fonduri am renuntat. I-am inmanat rezervarea colegului Adi, care banuiesc ca este foarte incantat la aceasta ora, dupa ce a vazut Avatar. Asa ca de Ziua Unirii, m-am unit cu somnul! :D Printre reprize lungi de sforait am facut si "piata". La economie! :))

Vreau, in final, sa fac cateva multumiri:
-energizantelor, pentru ca am fost fresh sambata, pana tarziu
-mamei, ca imi face prajitura acum
-bunului Dumnezeu, ca nu i-am dat cu sticla in cap lu ala de la pariuri
-primului semestru, ca e pe sfarsite!

Maine intru la 9. Nu m-as duce la scoala, dar nici acasa nu am ocupatie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu