04 ianuarie 2010

Ziua 113 - 04.01 (-175)

Astazi am avut o zi plina (6 ore la scoala + 2 de pregatire), foarte incarcata, in ton cu ceea ce va urma in urmatoarele 2 saptamani. Cu alte cuvinte, "am intrat in.. paine"

Am luat 2 de 10, la geografie si la biologie (lucrarea de anul trecut).
Am fost la prega la economie pentru prima data si mi-a placut. Nu eram la zi cu grupa, in sensul ca nu invatasem Costurile, dar din 60 de probleme, nu am gresit niciuna. Miracol! :D
Pentru maine am de facut un proiect la chimie
Tot maine am prega la romana (3 ore), pe langa cele 7 ore de la scoala.
Miercuri ma asculta la romana
Joi dau teza la info
Vineri am 3 pregatiri
Luni dau teza la romana si lucrare la economie (la prega)
Miercuri dau lucrare la romana
Joi deliberare
In plus, la istorie si engleza nu am nicio nota si trebuie sa ma asculte.
Un program incarcat in urmatoarele 10 zile.

4 comentarii:

  1. sa vezi in ultima luna ce teroare va fi! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu te apreciez enorm. Sa stai 6 ore la scoala e prea bine. Nu stiu daca am stat anul asta in vreo zi atat de mult :) felicitaaaari! >:D< Lasa ca scapam noi si de astea, asa e in ultima luna ;))

    RăspundețiȘtergere