18 ianuarie 2010

Ziua 127 - 18.01 (-161)

Ziua de 18 ianuarie 2010 a fost declarata oficial cea mai depresiva zi din an si nu pot sa neg lucrul asta. Cel mai frumos si pozitiv aspect pe ziua de azi a fost faptul ca a niins. M-am trezit foarte de dimineata, la 5 si la acea ora nu era PIC de zapada. Insa pana sa ma urnesc spre scoala, afara a nins ca in povesti, asa ca drumul prin nameti a fost plin de peripetii. Am simtit ceva special o data cu ninsoarea asta, inexplicabil! As putea fi foarte metaforic acum, dar zic Stoop! :))
Buun! La scoala, in ore, in pauza, pe unde am putut am invatat la economie. Am dat testul la pregatire si am luat 7,80, cea mai mare nota din grupa. A fost fooarte complicat, profa a fost multumita, eu, sincer, nu! Am gresit lucrurile foarte simple si am rezolvat problemele grele. Dar nu-i nimic! Sunt consolat. Oricum a fost cel mai greu test pe care l`a dat profa cuiva, la pregatire si cine ia peste 7 la el este foarte bine. Mai am inca 5 teste de genul asta pana la admitere.
Se pare ca azi 8-ul a tras la mine. Am luat unul la fizica, fara sa fiu prezent in clasa. V-am vorbit eu ca nu ma duc la lucrare si astfel, intru in grupul celor care "nu mai da lucrare maine" (am incheiat citatul) si am primit o nota prin dublare. Perfect, imi iese 9! Al treilea 8 pe ziua de azi l`am luat in teza la romana. Nu sunt foarte multumit, dar nota este meritata pentru ca am avut "exprimare greoaie" si am mancat cateva virgule. In plus am scris cu o mare lene. Sper sa imi iasa in final media 8.Tot azi am mai luat un 9 la filosofie, fara sa imi afecteze media. De la ora 18 pana la ora 21 am dormit, acum o sa invat putin.

Maine e o zi lunga. Ma asculta la engleza si istorie, iar seara am pregatire la romana.
Am trecut si peste cea mai depresiva zi din an. Voi ati reusit?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu