15 ianuarie 2010

Ziua 124 - 15.01 (-164)

Este weekend, copii!
Astazi a fost o zi obositoare, dar frumoasa. La scoala, tot jumatate din clasa prezenta. Doua ore de mate si una de fizica. La pranz am reusit in sfarsit sa strang bradul, iar la 5 si jumatate am plecat spre pregatirea la mate, unde am facut 2 probleme, fiecare de o ora. Seara nu am mai ramas in oras.

Marti am lucrare dubioasa la fizica. Dubioasa pentru ca am mai multa materie de recapitulat decat am avut la teza! Nu ar trebui sa lipseasa nimeni, eu insa as face-o. La 2 note, totul se dubleaza. Am 6 si 10 in oral si 10 in teza, adica in momentul de fata imi iese media fix 8, 50. Superb! La lucrare ar trebui sa iau minim 8 ca sa nu`mi afecteze media. E riscant, asa ca prefer ca pentru marti sa ma pregatesc doar pentru engleza si istorie, singurele materii la care dupa fix 4 luni de scoala nu am nicio nota. Si ce ma fac, caci se anunta din nou o saptamana foarte incarcata.

Pana adorm, trebuie sa ma decid daca maine ma duc la Ploiesti sau invat la economie pentru testul de luni. "Un lucru e clar..", zise glezna de la piciorul drept. "La fotbal nu mergem!" :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu