02 ianuarie 2010

ZIlele 110 si 111, adica 01, 02.01 (-177)

  • la intrare in Busteni, dupa padure, langa un pod, pe dreapta, pana in pasaj, sub un panou, unsuccessfully in the end!
  • pic, intoarce-te si nu te uita!
  • creion negru (+invatat secretele cu rimelu`, fondu` de ten, blushu`, glossu`, ruju`, oja, fixativu`, balsamu`, samponu`, gelu` de dus, parfumu`, fardurile, betisoarele de urechi s.a.m.d)
  • maxima dezordine
  • imodium
  • vinee!!
  • nu mai e hartie, da-mi servetelele!
  • , dar nu-i nimic
  • sunt consolat de mic
  • Predeal, partie & vin fiert
  • chica bomb
  • remi, catacombe, dj & "m-am plictisiiit"!
  • putin somn si multa mancare
Cam asa pot rezuma ultimele 3 zile si trecerea dintre ani. A fost cel mai frumos Revelion pentru mine, al treilea departe de rude, cu mama si tata doar la telefon.
Revelion 1991- 2007- nota secreta
Revelion 2008- nota 8,5
Revelion 2009- nota 7
Revelion 2010- nota 9,50
M-am simtit super bine, contrar asteptarilor, asta si pentru ca lumea a fost foarte de treaba, decorul special si sampania rece :D si mai sunt motive!
Pentru noul an, mi-am pus dorintele si mi-am fixat obiectivele si realizarile (sper sa le si depasesc). Maine trebuie sa ma odihnesc si sa imi pun putina ordine in ganduri. De luni, inapoi la scoala si la scris mai mult pe blog. Jur ca nu stiu cum a trecut timpul! Acum trec printr-o mica depresie (C'mon, man!) si pe 20 ianuarie ma simulez la incompetente digitale. No, bine?!

Un comentariu:

  1. pot adauga si partea cu "pastrati-va calmul!" :))
    piiiccciiii , va iubesc ma , pe toti 4 :)) hai sa fie si cip pic , consolat de mic :))) , 5 :D
    yvonne

    RăspundețiȘtergere