20 ianuarie 2010

Ziua 129 - 20.01 (-159)

Este ora 3 si scriu de la scoala, in timpul simularii de competente digitale. :D

I feel good! Acesta este al 100-lea post de pe blog :D

Update, ora 20:30: Astazi a fost o zi foarte prospera si nu numai din punct de vedere meteorologic. Incep povestea cu un 9 luat la prima ora, la franceza. Probabil a fost prea bun eseul (facut de prietena mea :D) pentru tematoarea mademoiselle cu care facem limba in prezent. Mai am un 10, asadar, imi iese 10. La ora de sport am jucat "Ratele si vanatorii", "Closca cu puii" si inca un joc cu mingea de baschet (am uitat cum se numeste). Acum urmeaza potopul: 10 la romana la oral, 10 la engleza (ieri ma plangeam ca nu aveam nota, dar a aparut peste noapte) si 10 la religie. Am iesit la ora 1 si aveam simulare de la ora 3. Asa ca am fost in oras sa mananc si sa joc tintar cu tovarasul Adi. Apoi a urmat o repriza de bulgareala si m`am intors la scoala. Pe drum m`am intalnit cu profa de chimie, care mi-a spus ca s-a amuzat mult cand a citit proiectul meu la chimie. Sper sa iau 9 pe el si sa nu mai pierd "la mustata" bursa din cauza unei medii mici la chimie, asa cum s-a intamplat anul trecut. Am jucat GLtron in 4 pe videoproiectorul din clasa, iar apoi am purces spre laboratoarele de informatica pentru simulare, o simulare irelevanta pentru mine, mai ales ca in foarte scurt timp voi fi posesorul certificatului ECDL. Am fost in a doua serie si am auzit numai frustrari de la cei din prima serie cum ca ar fi foarte greu si ca nu as avea timp. Nu a fost deloc asa! Am avut parte de o simulare fooaarte agreabila. Ne-am cracanat de ras (la nivel de clasa) in tot acest timp. Daca toate examenele ar fi la fel, ce frumos ar fi... Nu a fost deloc greu, un nivel net inferior fata de un examen ECDL. Dupa o jumatate de ora am terminat treaba si am reusit sa scriu si pe blog. Preconizez ca iau 95 de puncte. Ar fi frumos 100, cu ocazia centenarului pe care il celebrez azi, la nivel de articole scrie pe blog, dar nu am facut un subpunct.
Acum sunt foarte relaxat. Duminica mi`ar placea sa merg sa vad Avatar la Imax, dar no tengo dinero. Macar sambata seara in Glamour, caci soseste Partydul in urbe. :D

Si pentru ca am ras mult cand am auzit si am promis ca o pun pe blog, iata si gluma zilei, o conversatie intre colegii mei:
Vasy: Cati merg in excursie din clasa?
Adi: 16!
Vasy: Fix?
Adi: :| Nu. 16 si o mana! :|

Stupid! :))

Me, in the morning, 7:30 am
Asa ati aflat si cat e litru` de benzina! :D

Ne vedem joi?!

Un comentariu:

  1. adica exact atatea puncte cate o sa luam noi la simulare :> \:D/ tin sa corectez: "we feel good!" :P

    RăspundețiȘtergere