19 ianuarie 2010

Ziua 128 - 19.01 (-160)

Sunt stors de orice vitamina dupa aceasta zi. Numai maine ma mai vait si gata! :D Am luat 10 la istorie doar spunand anii de domnie ai lui Mircea cel Batran. Relativ simplu! Aseara am facut degeaba eseul la engleza, caci nu am primit astazi nota pe el. In continuare nu am decat absente la rubrica "Limba engleza". La info am jucat Razboi egiptean si tintar (nu mai jucasem de ani buni). Maine vin cu tabla la scoala! :D
Asadar, azi am stat la toate cele 7 ore de la scoala plus 3 ore de pregatire la romana. Maine e o zi la fel de lunga si de complicata. Am de luat un 10 la franceza si o nota cat mai mare la oral la romana. Cred ca pot sa fac asta. La ora 3 imi simulez competentele digitale. Iar la 0ra 5, acasa, party ca am cam scapat si de semestrul asta. Stiu ca mai aveam ceva de facut si pentru joi, dar am uitat! :)

Din culise:
Saptamana de saptamana, la prega la romana, am program de cantarit. Cantarul electronic de pe holul profei de romana mi-a devenit cel mai bun prieten, in fiecare zi de marti, la ora 5. Avem incredere unul in celalalt, suntem fara inhibitii. Ati putea eventual sa scadeti din fiecare numar jumatate de kil de tzoale, caci, logic, nu e pe dezbracatea!
Iata si situatia notata cu atentie la sfarsitul caietului:
Data- Masa:
10 noi- 59.4 kg
17 noi- 58.3
24 noi- 58.2
01 dec- 59.0
08 dec- 58.5
15 dec- am uitat sa ma cantaresc
5 ian- 58.6
12 ian- 59.2
19 ian- 60.4
Astazi am depasit in premiera pragul celor 60 kilograme. O explicatie ar fi cele 5 pahare mari de apa baute la pranz, iar alta explicatie ar putea fi praful depus pe creier, ca inteligenta sigur nu e!
Daca saptamana viitoare trec de 61, vor aparea si complexele tipic feminine.
Din seara asta, incep sa fac abdomene! Serios, nu radeti! Inainte de somn, nu in timpul lui!
Somn usor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu