17 ianuarie 2010

Ziua 126 - 17.01 (-162)

Azi am facut economie! Da, dar nu m`am ales cu niciun ban in plus. Ci cu o mare harababura de formule, grafice si definitii in cap, care sper sa ma ajute maine la test. Pe langa prag de rentabilitate, utilitate marginala si productivitate medie globala, astazi am vazut concertul lui Justin Timberlake din 2007, Madison Square Garden- New York. Il descarcasem de cateva zile si imi ocupa cam jumatate din hard. Nu va zic cat era de mare si nici dimensiunea hardului meu, oricum marinea nu conteaza! Show-ul "Futuresex- LoveSounds a fost fabulos! Nu credeam ca pot ramane cu gura cascata ascultandu`l pe Justin Timberlake. Mai sunt si baiat! Dar cand vine vorba de o reprezentatie live a megastarului, tulai Doamne :D Mi`am propus ca atunci cand am timp, o data la o saptamana, sa descarc cate un show reprezentativ pentru fiecare mare artist. Urmeaza Queen pe Wembley `86, daca nu ma insel. Pentru rezervari, sunati!
Cam atat pentru astazi, pot sa va mai spun ca sunt deranjat la burta! Asta pentu ca am mancat pentru prima data in viata mea spaghete.

Daca scap de boala, maine ma duc la scoala de la prima ora. Am ce face: voi invata la economie.

3 comentarii: