14 ianuarie 2010

ZIua 123 - 14.01 (-165)

Probabil ca m-ati dat disparut, dar sunt sanatos si chiar voios si tocmai am scapat de o perioada mai incarcata, sa zicem. De vaccinat nu m`am vaccinat (sunt compleet impotriva injectiei asteia; daca nici voi nu ati facut-o, bravo!). In schimb m-am ingrasat cu un kilogram, desi mananc ca vrabiutele si m-am si tuns. Iar astazi am fost la meci de baschet, 2500 de oameni in tribune, am batut, ne-am calificat in optimi, toate bune si frumoase.

Cat despre scoala, miroase rau a vacanta. Clasa a 12`a presupune ca in timpul orei de mate sa fie mai multi colegi online pe messenger, decat prezenti in clasa :D Luni dau lucrare la economie, pentru marti am de facut eseu la engleza, iar miercuri ma trag in poze si nu am cu ce sa ma imbrac.

Acum ma amuz la stirea cu cel mai mare mall din lume, care va fi construit in Casa Poporului; asta daca se gaseste o alta destinatie pentru parlamentari. Sugestia mea este sa ii trimita in spatiu!
In week-end vreau sa scriu si jurnalul pentru zilele pe care le`am sarit. Asta daca imi mai aduc aminte ce am facut!

3 comentarii:

  1. ai face bine sa ti amintesti zilele alea..te bag la vaccin daca nu:))

    RăspundețiȘtergere
  2. la cum esti de cascat, fac pariu ca maine dimineata ma suni sa ma intrebi ce s`a mai intamplat luni si marti si miercuri :)) mais tu vois, je t`aime aussi comme ca :*

    RăspundețiȘtergere