29 mai 2010

Ziua 258 - 29.05 (-30)

Stiu, nu am mai scris de mai mult de o saptamana pe blog. Nici nu am avut ce sa povestesc. Astazi ar fi o ocazie sa scriu despre banchetul de absolvire a liceului. A fost frumos. Locul potrivit, muzica buna, mancare super, poze multe, tinute de tinute, in concluzie a iesit foarte misto. Jenanta ar fi absenta muuultor profesori, doar 2 "de-ai nostri" (proful de fizica si profa de istorie) participand alaturi de alti 5 profesori de la alte clase. Poze gasiti pe profilul meu de facebook.
Ce urmeaza?
Pai luni, de la ora 12, Bac la engleza! Listening si Writing. Nu stiu daca fac bine sau rau, dar nu acord prea mare importanta examenului asta. Insa o sa fac tot ce imi sta in putinta sa iau calificativul maxim. A treia proba, Speaking este miercuri. Luni, dupa Bac, particip la o actiune cu Rotaract ce vizeaza o gradinita din micro 6, iar marti o sa asist la premierea concursului Chindia. Cu pregatirile nu stiu cum o sa fac, trebuie sa le mut pe ambele. Ultima ora de dirigentie este in dubii, iar sambata viitoare are loc cartarea clubului Rotaract. Din nou, voi fi la 4 ace. Asadar, o saptamana incarcata si incurcata.



Ne auzim luni, sa imi tineti pumnii!

Un comentariu: