09 mai 2010

Ziua 238 - 09.05 (-50)

Fix 50 de zile pana la bac. Nu am mai scris de foarte mult timp si ar fi totusi ceva de povestit, dar timp si chef, ia-le de unde nu`s. Nu am bani nici de secretara. Lucrurile nu sunt deloc roz, vesti din ce in ce mai proaste de la scoala, eu am fost bolnav toata saptamana, iar saptamana asta e una foarte foarte incarcata: 2 teze, lucrare la economie, atestat la info si probabil cartare Rotaract. Cat despre BAC, GROAAPĂĂ! :|

Update ora 20: Astazi am invatat radiatiile X, semiconductorii extrinseci, jonctiunea p-n, forte, transformari si radiatii nucleare, dar si legea dezintegrarii radioactive. Am dat la toate Save cu Delete automat maine, la ora 12, dupa teza la fizica. Cu astea am pierdut o zi intreaga, si in momentul de fata fiecare zi sau chiar ora pierduta reprezinta o mare problema. Dar ce nu ai face pentru ultima nota la fizica din liceu? Nu prea ma intereseaza ce o sa fie, dar presimt ca o sa iau ori 6 ori 10, asta pentru ca acum am un 7, un 8 si un 9 si trebuie sa fac chinta. Daca o fi royala cu 10, vaaai ce bine!
Am invatat si la istorie pentru ca maine trebuie sa ma asculte.
Tot maine am ultima mare lucrare la economie, caci taras-grabis am terminat cu toata materia. Asa ca am bagat la capsor si informatii economice, pe care, spre deosebire de "impuritatile care genereaza electroni & co" nu le voi sterge niciodata. Aici imi propun sa iau o nota mare, peste 9. Ma simt pregatit.
Astazi, dupa 4 zile de regim: cu supita si carne fiarta, cu pilafior cu paine prajita si branzica si cu multe ceaiuri si pastilute, am mancat bine. Am trecut brusc la friptura, macaroane, ciocolata si prajitura.
Ce sa va mai spun?
Sunt foarte fericit ca in sfarsit am scris un articol mai lung. Poze de la mare gasiti pe profilul meu de facebook, iar pentru Yvy, sa stii ca nu m-am tinut de cuvant (ai vazut ce am facut azi), asa cum ti-am promis aseara. Sorry! :))

Dupa ora 12 noaptea, adica in postul de maine, pe blog o sa gasiti ceva foarte interesant, un filmulet compromitator cu un coleg/colega din clasa. Merita vazut!!! Ghiciti cine? :D

4 comentarii: