18 mai 2010

Ziua 247 - 18.05 (-41)

Calendar:
Teza mate - 27 mai
Banchetul - 28 mai, la Cantup
Bac Engleza oral - 31 mai - 4 iunie
Greva - 31 mai - nelimitat
Ultima ora de dirigentie - probabil ca nu va fi :|
Cartare Rotaract - 5 iunie
Campionatul mondial de fotbal - 11 iunie - 11 iulie
Bac romana - 28 iunie
Bac mate - 30 iunie
Bac fizica - 2 iulie
Turul Frantei - 3 iulie - 25 iulie
Rezultate Bac - 4 iulie
Admitere - 19, 20 iulie
Rezultate Admitere - 19, 20 iulie.
Dup'aia, Doamne`ajuta!

Cam asta urmeaza in "doua" luni de tzaca! Zilele astea trag de vointa si de mine. Cel mai prost stau la romana. La mate am mai recuperat, iar la fizica si economie inca nu sunt sigur ca pot face tot perfect!

Media pe semestrul 2 va fi cel mai probabil 9,93. Mai am de luat 2 note la oral la romana si inca una in teza la mate. La celelalte 3 teze am luat 10.
Mi-am calculat si media in cei 4 ani de liceu. Este in jur de 9 60 si va conta 10% la Admitere. Cat despre Bac nu estimez nimic, cert e ca la romana in acest moment nu trec, asa ca, de pe acest ultim rand imi iau zborul direct spre comentarii.

Update: Si o veste buna! De saptamana viitoare reincep pregatirea la mate. Cu dirigu`!

2 comentarii: