13 mai 2010

Ziua 242 - 13.05 (-46)

13 mai, o zi fara ghinion. Am sustinut astazi lucrarea de atestat la informatica, am fost elegant, am tras biletul 22, am rezolvat tot, iar nota o sa o aflu maine. Probabil 10, cu tot cu prestanta! :)) Cat de usor este sa scrii asa, nu vreau sa ma gandesc cum o sa va anunt eu pe voi ce nota am luat la Bac.

Mai nou, se vorbeste de inghetarea anului scolar. Putin probabil, dar pe bune de nu mi-ar conveni! Incepem din nou cu majorate, excursii etc, iar eu imi fac alt blog!
Hai sa va spun si ce cred eu despre tarisoara asta. Deja lumea ma arata cu degetul "Haa, i-ai votat pe aia, asta meritam!". Chiar nu regret cu cine am votat, dar as fi prost daca nu as recunoaste ca Guvernul a gresit in muulte randuri, marind salariile si pensiile anul trecut (cand nu avea rost), facand promisiuni anapoda si renuntand la ele prin Ordonante de Urgente sau neinvestind in infrastructura si economia privata, adica EXACT ce trebuia facut cand e criza. Nu stiu daca ceilalti erau mai buni. Ei bine, acum tragem ponoasele, iar noi, toti prostii, care preferam sa iesim in strada decat sa muncim, nu intelegem ca putem ajunge mai rau decat Grecia. Tipii astia macar folosesc Euro si sunt ajutati cu zeci de miliarde de UE, care nu-si permite sa lase moneda sa o ia la vale. Noi, incotro? Daca nu reformam tot sistemul bugetar, unde sunt mii de oameni care primesc o gramada de bani de la stat invartind doua hartii toata ziua ne vom afunda si mai rau in rahat, pardon de expresie. Ce rezolvam cu grevele astea, cu iesitul in strada? Ne`a ajuns o revolutie, mai vreti una?! Or veni si ele, vremurile mai bune... As mai avea multe de zis, dar nu e rolul meu si nici nu vreau sa o iau in serios!

PA!

8 comentarii:

  1. O fi cantat si Sabina "Smoke on the water" azi dimineata ? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. oricum suntem un popor prea "adormit" ca sa facem o alta revolutie.Apoi nu cred ca s ar merita pt ca tot cei ce ne conduc acum o sa preia puterea.

    RăspundețiȘtergere
  3. bai, merit aplauze, ce vorbiti voi :))

    si mai merit o explicatie pentru faptul ca tot apar pe aici. pic, imi violezi intimitatea, ce naiba. in curand va trebui sa ma feresc de paparazii pe strada...

    Sabina( mi e lene sa selectez profilu' 8-|)

    RăspundețiȘtergere
  4. ia uite cum am scris paparazzi :))

    RăspundețiȘtergere
  5. ia uite cum am scris paparazzi :))

    RăspundețiȘtergere
  6. e mijto sa fii celebru/a. zi mersi! iar aia este imaginea zilei. am ales-o cu greu, cealalta varianta era mutra mea sugrumata intr-o extorsiune al unui degajament intr-o cravata, exact cum m-ai vazut astazi.

    RăspundețiȘtergere
  7. asa e, prefer sa mi admir masina decat mutra ta :-?

    RăspundețiȘtergere