10 mai 2010

Ziua 239 - 10.05 (-49)

Continua aparitiile surpriza ale clasei doishpeC in massmedia , de data asta chiar la Observator:


6 secunde, incepand cu a 24-a :)

UPDATE, ora 23:
Ziua de azi:

La scoala, gata cu istoria, "sa moara caca I, II si III"! Prima data cand nu ma mai prinde 15 iunie cu nicio nota la materia asta cam paralela cu mine. Azi am luat a 2-a nota, 9, adica fix cat imi trebuia. Asta pentru ca m`am balbait putin si pentru ca au fost si niste intrebari din lectii de demult, de la primul Razboi Mondial, Marea Unire... La romana am lucrat frumos un Psalm sa iau nota la sfarsitul orei, dar totul ramane pe data viitoare. Iar la fizica, am dat teza. Stiam dinainte ce problema pica, una la care am muncit cu toti 2 ore la ea, dar in timpul lucrarii, gratie unui moment de geniu al lui Bogdan, am reusit sa ii dam de cap si sa obtinem rezultatul din carte. Victorie, caci teoria am facut-o, si uite chinta royala: 7, 8, 9 in oral si 10 in teza, media: 9. La ora 3 am avut prega la economie si lucrare, ultima din toata materia. Am luat 7, putin, foarte putin, dar din nou cea mai mare nota din grupa. Nu m-am putut concentra foarte bine si nici nu am avut timp, asa ca pe putin 10 raspunsuri le`am pus la nimereala. Nu mi`a placut, deci, la prega. Pentru ca nu mai eram bun de nimic si ma simteam putin "mai tare decat un ou moale", am iesit la o plimbare foarte foarte draguta in parc.

Si uite asa, per ansamblu, ziua 239 a iesit bine.
Am auzit si cateva zvonuri; sper sa nu fie adevarate.
- Biletele de atestat se vor schimba pentru prima data, din 2003. Atestatul il am vineri, de la ora 8.
- Este al treilea an consecutiv in care culegerea de ASE nu se schimba si exista o probabilitate (nici mica, dar nici mare) ca problemele de la admitere sa fie la prima vedere, pe n.v.
Astazi, iar am scris foarte mult si pe blog si pe foaie, maine nu ma duc la scoala si tot ce imi doresc este sa am spor sa mestesugesc ceva de dimineata.
Va pup!

7 comentarii:

  1. Ce-ti mai promovezi colectivul! :) La anu, cand n-o sa mai fiti "tzaca", o sa inventati un nou termen gen..."an de barosan"?


    The same,
    Cucka.

    RăspundețiȘtergere
  2. saaaabiiinnaa! cred ca ti-era seettee =))
    yv.

    RăspundețiȘtergere
  3. BUNA (yv.)!
    e obosita moarta- abea poate sa vorbeasca

    :))

    RăspundețiȘtergere
  4. "an de barosan" ? nu prea suna bine :P ... tzaca e genial! da... pic stiu nu tu esti cel care trebuie laudat :))

    RăspundețiȘtergere
  5. p.s. scuzati-mi greselile de punctuatie

    RăspundețiȘtergere
  6. pic, sa nu te mai prind la scoala pana la bac, ca te mananc ;;)

    RăspundețiȘtergere
  7. :))) sabina cate shoturi de tequila ai dat in tren? :))))))) =)))))

    eve.

    RăspundețiȘtergere