04 mai 2010

Ziua trista

Articolul asta este unul foarte special. Cel mai important de pe blogul asta pricajit. Mai important decat acela in care "probabil" (incerc sa gandesc pozitiv, stii?) o sa anunt o nota buna la bac si ca am intrat la ASE. Nu as fi vrut sa scriu despre asta, sa atribui alt rol celui mai important articol de pe blogul asta. Si sper sa nu se mai intample. De cateva minute am aflat ca profa mea de sport, Ioan Valentina s-a stins. Incerc sa imi adun cu greu cuvintele. A fost unul dintre profesorii mei preferati, mereu cu zambetul pe buze, profa cu care am fost in 2 tabere la Costinesti, profa care ne trezea cu fluierul sa mergem "la plaje", profa de la care am invatat sa jucam volei cu "doua maini". Foarte ciudat pentru ca ieri am vazut o doamna in liceu care semana leit cu dansa, iar astazi chiar am vorbit despre prima tabara de la mare in care ne-a insotit. Viata asta e extrem de zgarcita si am simtit un gol in stomac cand am auzit vestea. Chiar daca a trecut printr`o grea suferinta, nu ne-am putut imagina o tragedie. Nu stiu altii ce simt, dar pentru mine a disparut astazi o persoana draga, o particica din lumea asta. Nu vreau sa recitesc ce am scris mai sus si nu am curajul sa caut nicio poza de la mare cu dansa. O sa pun o poza cu negru complet.

Dumnezeu sa o odihneasca in pace!

Atat pentru astazi.

7 comentarii:

  1. Dumnezeu sa o odihneasca!!

    RăspundețiȘtergere
  2. :( mie nici acum nu-mi vine sa cred... Dumnezeu s-o ierte! :(

    RăspundețiȘtergere
  3. a fost diriga..:(..cate a facut pt noi..si vroia sa maif aca..:(

    RăspundețiȘtergere
  4. nu vreau sa gresesc, dar din cate stiu a fost un cancer la gat si plamani.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu pot sa cred! Dumnezeu s-o odihneasca! Mi-a fost si mie profesoara un an si era un om extraordinar. :(:(

    RăspundețiȘtergere
  6. cel putin pe mine mai mult m-au facut sa plang amintirile ce-mi navaleau in minte decat cuvintele..:|odihneasca-se in pace

    RăspundețiȘtergere