25 aprilie 2010

Ziua 224 - 25.04 (-64)

Mhhm, aseara am petrecut. La cel mai asteptat, grandios, galagios, lung si chiar dureros majorat. A fost ultimul din clasa. Din septembrie 2008, de cand "balul majoratelor" a fost deschis de Bianca, am fost la 14 majorete, in total 16 sarbatoriti (caci 2 au fost ca la dero- 2 intr-unul) si am lipsit motivat de la 4. I'm terrible sorry, you know! Mai raman 10 persoane, care ori n-au dat deloc de baut, ori nu au vrut sa imi dea mie de baut ( gen, nu m-au invitat).
In concluzie, "Am doar 18 ani..." nu o s-o mai auzim saptamanal, dar suntem 100% majori si experimentati, actionam cat de periculos vrem noi si asa mai departe. Aseara mi-am imbogatit si upgradat cunostiintele manelistice, dar ce e de remarcat e faptu ca majoratul asta a fost cel la care am baut cel mai putin, adica trei guri de Heineken si inca 3 guri de sampanie: una pentru sarbatorita, una pentru Liza si una pentru toata lumea. :D Asadar, am spus nu mahmurelii, iar astazi nu ma doare capu`. Iuhu! A fost frumos, am ajuns acasa la 4 si jumatate si m-am trezit dupa fix 5 ore, iar pana la aceasta ora am scris consistent la economie. Acum sunt putin nelinistit in ceea ce priveste operatiunea "1 mai". A te duce sau a nu te duce?

Update ora 23:
Am vazut intregral 3 meciuri. Unul de baschet, unul de handbal si unul de fotbal. In restul timpului am lucrat la economie. In week-end-ul asta nu prea am cu ce sa ma mandresc. Legat de studiat, desigur. Dupa ora 12, o sa gasiti pe blog un rezumat al tuturor majoratelor din clasa.

Un comentariu:

  1. ma baiatule, cum adica ai fost la 14 majorete? :-w sau tu esti dracula si ai mai multe fete?
    adica fetele lui dracula, ma intelegi :))

    mai ai niste greseli, da ti le zic mai incolo! :*

    RăspundețiȘtergere