20 aprilie 2010

Ziua 219 - 20.04 (-69)

Stiati ca...?
  • joi este greva generala in toata tara?
  • examenul de Bacalaureat o sa il dau la Liceul Cantacuzino, nu in liceul meu?
  • am luat azi 10 la mate?
  • de azi, fix in 3 luni am admiterea?
in rest, stiti tot!
Am schimbat tema blogului. Mie nu prea imi place, dar devenise monoton totul. Acum e ceva mai vesel, chiar cu fix 69 de zile pana la BAC.

In Adevarul de Seara de azi continua aparitiile surpriza. Omologii de la 12D, cat si proful de Info sunt vedetele zilei. Printre cei 135 de norocosi ma aflu si eu, alaturi de inca 9 colegi. Luati de cititi aici:

Sa imi fac sau nu pentru maine tema la romana?

Primit pe mail saptamana trecuta. :D

Ieri am dat test la economie si nu imi vine sa cred ce nota mare am luat. V-o spun maine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu