13 aprilie 2010

Ziua 212 - 13.04 (-76)

13 aprilie si marti, cele 3 ceasuri rele.
Inainte sa va spun ce-am facut in ultimul timp va invit sa va faceti o impresie despre cum voi arata eu daca nu iau Bacul! Imi mai trebuie acuarele mov, caci creasta deja am!


Nu am avut cu ce sa ma laud in vacanta, asa ca am asteptat cuminte sa inceapa scoala, ce-i drept pentru ultima oara in viata asta misto de licean. In sapamana luminata am dormit si mancat mult, ba chiar am si visat frumos de cateva ori. Cat despre treaba cu studiatu', am terminat Nastasescu si 7 culegeri de mate si economie. Mai am de invatat un singur comentariu, iar la fizica m-am apucat si de variantele din '99, ca pe astea din ultimii ani le-am terminat. Si dragi colegi, nu mai mintiti ca ati stat degeaba in vacanta asta si ca nu ati lucrat nimic caci nu va mai cred! :)) Eu abia ieri am revenit cu picioarele pe pamant, cand m-am intors la scoala. Am 24 de absente si trebuie sa iau note la romana, mate, biologie si fizica. Acum am primit si o veste buna, maine no fucking school. Numai bine sa imi termin tema pentru pregatirea la fizica, de la 2 jumate. Joi am lucrare la fizica, iar lunea viitoare, la economie.
Urmeaza 3 weekenduri tari, sambata asta si viitoare cate un majorat, iar peste 3 saptamani este 1 mai, deci probabil voi fi la mare. In plus, sambata asta am si actiune cu Rotaract impreuna cu Europe Direct si anume Ecologizarea Santului Cetatii. :D
Sa va zic si o chestie interesanta ca sa nu par asa de tragicomic in articolul asta. Acum am citit ca noua lege a educatiei prevede ca Bacul sa arate in felul urmator: 4 competente in loc de 3 cum sunt acum (se introduce a doua limba straina), iar la probele scrise, in loc de ultima proba (biologie, chimie, fizica sau info) va fi introdusa o proba trandisciplinara si anume cea de stiinte ale naturii, cu intrebari din toate cele 4 materii enumerate mai sus. Toate modificarile astea vor avea loc incepand cu anul 2012-2013. Legea a fost aprobata de Guvern si se va dezbate in Parlament.

Mesajul nostru pentru profa de engleza, care a lipsit astazi de la ora NEMOTIVAT!
Am plecat spre variantele din '99! PA!

4 comentarii: