18 aprilie 2010

Ziua 217 - 18.04 (-71)

Ieri a fost o zi foarte-foarte plina! Dupa 5 ore de somn, trezirea s-a dat la 7, iar dupa cafeaua de dimineata, la ora 10 eram deja in spatele magazinului Chindia pentru a participa la a 3-a actiune cu Clubul Rotaract, actiune care s-a numit "Zidurile Targovistei" si care a constat in ecologizarea Santului Cetatii, o particica, atat cat am putut si noi. E un sentiment tare `misto` cand trecatorii te privesc, te admira si te intreaba de unde esti sau de ce faci asta. Toata treaba s-a incununat cu succes si apoi ne-am tras sufletul la un suc, in oras. Am ajuns acasa la pranz si pentru ca de mine nu prea se lipea nimic de invatat, m-am hotarat sa gatesc. La 5 am plecat spre meciul de baschet MCM Targoviste - LMK Sf. Gheorghe 85-50, ultimul meci al Tinei Thompson in Romania. Imediat dupa meci am plecat spre un majorat care a iesit mult mai frumos decat ma asteptam. Ajuns acolo, aveam un super chef de dansat si petrecut, numai ca un mic incident mi-a dat planurile peste cap. Dupa ce vulcanul Eyjafjallajokull din Islanda a erupt acum cateva zile, o alta catastrofa s-a petrecut azi-noapte in lume, respectiv o hemoragie nazala nasoala dupa ce am incercat pasnic sa imi suflu si anume nasul. :| In 19 ani, 1 luna fara 3 zile nu mi s-a mai intamplat asa ceva, asa ca a avut ce curge de la robinet, iar sperietura a fost pe masura. Totul a fost bine pana la urma, iar la 1 si jumatate am ajuns acasa. Aveam de gand sa ma trezesc la 5, sa vad meciul lui Bute, dar pana la ora 10 am visat foarte frumos, cum mergeam cu trenul la mare. Astazi, economie si mate! Adica trebuie!
Maine incep competentele digitale, asa ca eu voi sta acasa si o sa ma uit la diploma de "ecedele".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu