21 septembrie 2010

Wazzzup?

Salutare, dragilor!

La fix 19 ani si jumatate (oribila varsta) si 2 beri baute aseara, am decis ca e momentul pentru un articol nou, al 201-lea de pe acest blog. Stiu, imi incalc din nou promisiunea, dar mi-e dor sa scriu ceva.. Asa ca o sa va povestesc ce am mai facut in ultimul timp si care e starea de spirit inainte de facultate, ca asa-i frumos si ca sa nu ies din tema, ma gandeam sa va spun si cum e cu emotiile de a prinde un camin bun pentru facultate.

Vacanta asta nu prea a fost asa cum mi-o imaginam. E foarte trist sa te gandesti un An intreg de Tzaca, inainte de Bac sau Admitere ca vei face o groaza de nebunii dupa ce vei scapa cu bine de examene. Asta pentru ca libertatea asta fabuloasa de dupa iti cam taie din elan. Si nici ocazii nu prea au fost. 4 zile la mare, 5 cu parintii prin nelipsitul si anualul Tur al Romaniei, si 2-3 escapade pe ici, pe colo, cam no fun. Weekendul asta sa zicem ca a fost chiar dragut pentru ca am facut cunostinta mai bine cu viata de noapte a capitalei. Am prins si Zilele Bucurestiului si Red Bull FlugTag si primul metrou al zilei, la ora 5 :))
Bai, si imi pare chiar rau ca daca as fi sa numar colegii din liceu cu care am tinut legatura in vara asta nu prea imi ajung degetele de la maini. Si nici macar albumul nu il am completat. Dar poate se rezolva lucrurile prin Bucuresti, cine stie.

Ma credeti ca am emotii in ceea ce priveste prima zi de facultate? Si a doua? Si a treia? Si tot semestrul? Si ce va fi si unde voi manca si cum voi dormi si multe altele? Imi dau seama ca sunt putin nepregatit de experienta asta. Dar totodata nerabdator. Sambata am aflat si unde voi sta in anul 1 la facultate. In Belvedere A6, unul dintre cele mai faine camine posibile. Bine, la egalitate cu Moxa D.

Dar hai sa va explic si toata afacerea cu caminele.

Din 300 de locuri finantate de la Buget, cam jumatate beneficiaza de camin. Intrat al 124-lea la FABBV, speram ca jumatate din fata mea sa fie bucuresteni sau din provincie, dar care sa nu depuna cerere de camin. Asta imi asigura cel putin un loc in Tei sau Belvedere Vechi sau Agronomie. Si cu ceva noroc, poate Belvedere Nou. Asa ca l-am pus primul pe lista si bine am facut! Timp de aproape o luna am avut timp sa completam online cererea de cazare, iar dupa o saptamana urma sa aflu si repartizarea.

Scurta descriere a caminelor ASE:
Confort 1:
  • Moxa D. In centru, la 2 pasi de facultate, la 3 pasi de cantina, renovat recent, 4 persoane si baie in camera. Primii 20 admisi prind aici. Practic, nu aveam nicio sansa de a sta aici. Exclus din calcule.
  • Belvedere Nou (A6, A7, A8). Sunt renovate de curand, camerele au mobiler nou si baie. In plus, in A8, camerele sunt cu aer conditionat. Carrefour Orhideea, localuri faine, stadion, metrou si biserica aproape. Visul oricarui student. Aproximativ 50 de locuri alocate pentru FABBV anul 1 licenta. Prima optiune a mea si multe acatiste la biserica.
Confort 2:
  • Tei C1: Destul de departe de facultate si de orice altceva, camere mari, nerenovate, de cate 5 persoane, cu baie. Niciun metrou in zona. Cam 12 locuri pentru FABBV anul 1 licenta. A doua optiune in cererea mea si 90% convins ca aici voi prinde loc. Deja ma interesasem de autobuzul 182, singura varianta de a ajunge in mai putin de o ora la facultate.
  • Moxa Vechi (B si C). Aici intra doar 4 studenti de la FABBV, anul 1 licenta. Camerele sunt de 2 persoane, cu baie pe hol. Din auzite, totul arata destul de urat. Singurul avantaj: facultatea si cantina la 2 pasi.
Confort 3:
  • Agronomie (C1-baieti, C2-fete). Recent renovat si relativ aproape -zona Arcului de Triumf, complexul are camere de cate 4 persoane, dar fara baie. Am ezitat sa pun Agronomie in cerere. Nu stiu de ce si la un moment dat regretam ca nu l-am ales in favoarea Teiului sau Belvedere Vechi.
  • Belvedere Vechi: (A1, A2, A3, A4). 4 persoane in camera, baie pe hol. Nerenovat, complexul are ca singur avantaj pozitionarea sa, aproape de Regie. Unele zvonuri spun ca in vara asta s-ar fi renovat ceva. A treia mea optiune.
Confort 4:
  • Vitan. Cel mai incapator camin, cu 40 de locuri pentru FABBV anul 1 licenta. Ultima sansa pentru studentii mai codasi.
  • Mecanica Fina. Aici stau studentii straini.
Am ajuns pe locul 72 in urma completarii cererilor de camin si astfel, cu mult noroc am prins Confort 1, respectiv Belvedere A6. La 5 sutimi de Tei, a doua mea optiune in cererea de cazaresi la 5 km de zona aia izolata. Si stau si in camera cu un coleg din liceu, Alex. :D Si cu inca 2 baieti din anul 3, cu care speram sa ne intelegem bine. Probabil luni o sa imi ridic contracul si legitimatia de camin, iar miercuri sau joi o sa ma mut. Daca sunt paturi supraetajate, as prefera jos. Am cazut de atatea ori, dar niciodata de la 2 metri.

Cam atat pentru azi. Mai vreau sa mentionez inca ceva. Un motiv pentru care m-am apucat de articolul asta. :)) Aseara am reluat serile de Poker Night din Le Brown dupa jumatate de an si pentru ca Adi nu a mai afisat nimic pe blogul lui o voi face eu. Am castigat clar! :))

Va invit sa mai treceti pe aici, ca cine stie ce mai apare. Macar sa se dubleze numarul de vizitatori zilnici, care a ajuns la doar cativa pe zi si aia aterizan din greseala pe aici.

Ciao!

6 comentarii:

  1. popey, eu d-abia acum, 28 noiembrie, am citit articolul asta :)) imi pare rau ca n-am scris pe blog despre cum ne-ai batut :">

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper - un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
    Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi acordăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
    Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta_whisper sau un e-mail, tot la asculta_whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

    www.radiowhisper.com
    Multumesc,
    Cu stimă Vlad!

    RăspundețiȘtergere
  3. imi trezeste atata nostalgie...frumosi ani

    RăspundețiȘtergere
  4. liana, ne cunoastem? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Uite ca au trecut 4 ani de cand ai scris acest post.
    In acesti patru ani se poate face o facultate :) a chiar si trei ajung pentru un ISE sau Drept.
    Scrie-ne ce mai faci acum la inceput de 2015.

    RăspundețiȘtergere