30 septembrie 2009

ziua 17- 30.09 (-271)

aveam de gand sa ma trezesc la 6, dar am reusit la 7. sunt foarte simpatic cand imi propun seara ca a doua zi, de dimineata sa fac teme si niciodata nu reusesc. nu mi-a fost frig ca in alte zile pe drumul spre scoala caci mi-am luat plovarul. dirigu m-a scos la tabla. ma asteptam pentru ca apeleaza la serviciile mele de pi patrat ori pe saptamana. cred ca l-am enervat putin, dar mi'e imposibil sa fiu treaz la ora aia. mi-am revenit abia la 11, cand am plecat de la scoala. bagat la matz la mamina si o cola revergoratoare la terasa. la 1 am fost la prega la fizica si mi'am dat seama ca imi place de profa. am o pasiune din ce in ce mai mare pentru fizica( nu credeam ca o sa ajung sa zic asta vreodata). apoi am ajuns vioi acasa, am scris si mai vioi tema la mate, si mai vioi pe cea de la fizica pentru prega. si atat! la romana avem pentru maine o analiza pe 2 niveluri, tinand cont de elementele formale si cele de continut, un fel de disectie la poezia "Poema in oglinda" de Bacovia. sa ma scuze poetul, dar nu pot face asa ceva! Azi s-a mai intamplat sa apara si metodologia si calendarul BAC 2010. in ianuarie o sa arat ca stiu sa vorbesc in romana, in arpilie ca ma descurc si in engleza, iar pe 28, 30 iunie si 1 iulie cele trei probe de bac :D pe 3 iulie, the big day! afisarea rezultatelor. mai sunt pana atunci multe de facut. acum ma uit la meci si sper sa imi iasa la pariuri. pe maine!

later edit: nu mi-a iesit! PA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu